Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 58 59 60 61 62 63 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 25, 2011 9:20 am
Een busreis van 26 uur omdat we in italie ook mensen moesten ophalen en dan zit je als eerste in de bus en moet je er als laatste uit x.x niet leuk  
PostPosted: Thu Aug 25, 2011 10:45 am
mensen die alleen maar klagen over anderen en de balk in hun eigen oog niet zien  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 25, 2011 11:42 am
^agrees  
PostPosted: Tue Aug 30, 2011 10:53 am
Mijn school had me schijnbaar moeten mailen op 1 juli dat ik m'n boeken vanaf dan kon gaan bestellen. Ik heb die mail dus nooit gehad, dus ik kwam er gisteren pas achter dat het al mogelijk was. Boeken uiteraard gelijk besteld, maar 't gevolg is wel dat ik hierdoor mogelijk de eerste 1 à 2 weken van m'n studie het zonder boeken zal moeten stellen. Serieus... wat is dat met die school dat alles zo ongelofelijk raar en vaag is.

Nog zoiets. Ik heb een standaard H&M jas die heel veel mensen hebben. Op mijn nieuwe school hebben ze geen kluisjes, wel een enorme kapstok. Ik zie dat er op die kapstok nog zo'n jas hangt, dus ik hang hem er zo ver mogelijk vandaan op zodat de eigenaar van die andere jas mijn jas niet voor de hare aanziet. En nóg krijgt diegene het voor elkaar om mijn jas mee te nemen. Echt hoor, ik koop wel zo'n extra fietsslot, en keten daarmee m'n jas voortaan wel aan de kapstok vast. Dan kan ie zekerweten niet door de verkeerde meegenomen worden.
 

Wilder Wein MCMXCII


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Aug 31, 2011 8:49 am
dat wss de foto's op abunai (bij de fotoshoot) niet gelukt zijn crying

(houd nog hoop op de back up)  
PostPosted: Wed Aug 31, 2011 10:10 am
Dat sommige van mijn medebewoners zo irritant en ongemanierd kunnen zijn.
Geef je al aan na het eten dat het niet zo netjes was om gelijk de laatste slavin op te eten, maar dat hij hem dan maar gewoon ook moet opeten omdat ik hem in ieder geval niet meer hoef, komt die idioot ook nog eens aankloppen (met volle mond) om te vragen of ik hem ook nog eens wil hebben!  

xz791


br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Thu Sep 08, 2011 11:36 pm
Dat ik weer het gevoel heb dat ik hier genegeerd wordt!!! burning_eyes  
PostPosted: Fri Sep 09, 2011 10:03 am
@ breakape je word niet genegeerd t is meer ik heb t verekte druk met stage
*dies* elke dag ben ik van 8 uur weg van huis en dan om 7 uur weer thuis burning_eyes vaak zet ik dan mijn laptop niet meer aan omdat ik echt moe ben en tv ga kijken en mijn bed daarna induik

dat sommige mensen echt anders kunnen doen dan hele dag afsnauwend >.>  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Fri Sep 09, 2011 10:34 am
@loving ik weet dat ik in de guild niet genegeerd wordt en dat iedereen het druk heefd en dat het niet msn is waar je vrij direct kan reageren. ik voel me in leven gewoon genegeerd en dat vind ik vervelend.


wat ook vervelend is.... mijn rooster voor de vrijdag...... slechte planning moest ik 2 uur wachten waarvan ik 30 minuten een computer kon kapen totdat een klas in de leertuin les kreeg.... konden ze dan niet naar de 4e daar zijn computer lokalen genoeg dan mij van mijn "werk" af te houden....  
PostPosted: Fri Sep 09, 2011 12:17 pm
@ Breakape Dat is altijd zo, scholen kunnen niet plannen stare
en daar kan ik bij in komen ik ben ook een half jaar compleet genegeerd dat voeld rot
maar ik vind ook dat de mensen, dat ze je niet moeten negeren het is echt niet cool, like doe een ander niet wat jij niet wil dat jou geschied (dit is haat tegen mensen die jou negeren btw)  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

pompoennetje

PostPosted: Sun Sep 11, 2011 5:57 am
Dat sommige mensen zich zo aanstellen.  
PostPosted: Sun Sep 11, 2011 6:27 am
spinnen nuff said  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Sun Sep 11, 2011 6:55 am
dat de batterijen van mijn rekenmachine op zijn........

@loving: vreemd... ik vind spinnen juist heel leuk biggrin  
PostPosted: Sun Sep 11, 2011 12:51 pm
@breakape yikes O.O

dat mensen je zomaar dingen opleggen om te doen terwijl je er echt geen tijd voor heb. crying crying  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Sep 13, 2011 11:18 am
Het gedrag van een paar mensen in mijn werkgroep.
We moesten ergens gaan zitten om de portfolio-opdracht door te nemen. Ik vond dat best zinvol, want ik dacht 'dan kunnen we ideeën uitwisselen, elkaar misschien een beetje op weg helpen indien nodig,' maar R., begon gelijk dat hij het nogal een zinloze opdracht vond en daardoor had de rest ook meteen geen zin meer. Vervolgens gingen twee meiden B en S even weg, voor onbepaalde tijd. B vroeg aan ons of wij, de overgebleven drie groepsleden, dan even op haar tas wilden letten. Dat was prima. Na verloop van tijd besloten de twee jongens dat ze naar de mediatheek zouden gaan, maar dan overleggen ze niet even met mij of ik het wel oké vond om in de 2.5 uur vrije tijd die we hadden tussen dat moment en de volgende les voor onbepaalde tijd daarvan op een tas te zitten passen. En ik had dus in die tijd ook al een afspraak, dus ik heb uiteindelijk met een zwaar hoofd de tas moeten achterlaten om m'n afspraak na te kunnen komen en vervolgens kwam ik terug, en kreeg ik dus alle ellende over me heen omdat 1 van die jongens die weggingen dus schijnbaar tegen het meisje van wie die tas was had gezegd dat ik die tas had meegenomen. Dat was niet zo. Dus zij was (logischerwijs) helemaal in paniek, kwam naar mij toe van 'waar is m'n tas, heb je m'n tas gezien, waar is ie dan,' enz. Gelukkig was het vrij snel al opgelost want hij lag nog op dezelfde plek en alle eigendommen waren er nog, maar wat mij dan dus frustreert is dat ik dan 'de schuld' krijg van alles, terwijl die twee jongens gewoon met mij hadden moeten overleggen, in plaats van zomaar weggaan, want dan hadden ze geweten dat ik een afspraak had en hadden we iets kunnen regelen. Ondertussen voel ik me gewoon nog steeds enorm lullig naar dat meisje toe, want zij liep enorm te stressen en als ik die afspraak niet had gehad had alles voorkomen kunnen worden.

(en dit zijn dan mensen die een opleiding social work doen hè... je zou denken dat je dan het belang van communicatie wel inziet, maar helaas).
 
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 58 59 60 61 62 63 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum