Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]
Villa Villekulla Charity! Massa outfits denna månad! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 61 62 63 64 65 66 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ny poll!
  Ja!
View Results

fixfax

PostPosted: Sat Jul 26, 2008 2:29 am
User Image
*Move your dead bones, bones, bones...*
]http://www.youtube.com/watch?v=7BnOUOkcr9c

 
PostPosted: Sun Jul 27, 2008 9:33 am
fixfax
User Image
*Move your dead bones, bones, bones...*
]http://www.youtube.com/watch?v=7BnOUOkcr9c



Wtf? xD  

Ginqx


Pippi Longstrump
Crew

PostPosted: Sat Aug 02, 2008 4:22 am
Månadens outfit går till Tenglina! Grattis!!

Ny outfit kommer snart!  
PostPosted: Sat Aug 02, 2008 9:19 am
Grattis Tenglina  

iRikuru

Popular Punching Bag


Svea Viking
Crew

PostPosted: Sat Aug 02, 2008 10:37 am
fixfax
User Image
*Move your dead bones, bones, bones...*
]http://www.youtube.com/watch?v=7BnOUOkcr9c


ooh emm gee! 0.0 känner igen låten från AMV hell 4 C:  
PostPosted: Sun Aug 03, 2008 4:13 am
Pippi Longstrump
Månadens outfit går till Tenglina! Grattis!!

Ny outfit kommer snart!


Wohoo! Tackar så mycket!  

Tenglina
Captain


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Thu Aug 07, 2008 7:49 am
Varsågod!

Pippi kommer med en ny outfit snart... förlåt att det tagit sån tid men jag har varit upptagen.  
PostPosted: Thu Aug 07, 2008 9:03 pm
Nu finns nya outfiten!! Lägg märke till shackles (dom syns inte så bra på bliden!!  

Pippi Longstrump
Crew


Pippi Longstrump
Crew

PostPosted: Thu Aug 14, 2008 10:45 am
Ingen som vill ha outfiten? cry  
PostPosted: Sun Aug 24, 2008 11:50 pm
Ingen som vill ha outfiten?  

Pippi Longstrump
Crew


Svea Viking
Crew

PostPosted: Mon Aug 25, 2008 12:17 pm
jag har oftast alla de items som finns på månadens outfit eftersom jag är en itemsamlare! xD
Så denna månaden har jag tyvär redan alla items ;(
 
PostPosted: Mon Aug 25, 2008 2:30 pm
Även jag är en item samlare, men dom items som man kan vinna är sånna jag saknar crying släggan och fängelse stilen den passar som ler och långhalm. Om jag vinner så kommer jag att alltid vara tacksam  

Lenorans


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Tue Aug 26, 2008 1:15 am
DrCarl
Även jag är en item samlare, men dom items som man kan vinna är sånna jag saknar crying släggan och fängelse stilen den passar som ler och långhalm. Om jag vinner så kommer jag att alltid vara tacksam

Du ligger bra till! Men du har ju alltid samma outfit kommer du ha användning för den?  
PostPosted: Tue Aug 26, 2008 3:10 pm
Miss Sweden of 83
DrCarl
Även jag är en item samlare, men dom items som man kan vinna är sånna jag saknar crying släggan och fängelse stilen den passar som ler och långhalm. Om jag vinner så kommer jag att alltid vara tacksam

Du ligger bra till! Men du har ju alltid samma outfit kommer du ha användning för den?


jo jag har alltid samma outfit där för just att min är inte klar än. jag söker fortfarande ett sak till... sen kommer den att vara komplett och då kan jag hitta en ny som är mer passande. Det är Spartan Cloak som jag söker för övrig.

och om jag kommer att få anvädning för den? tja.. vem vet? alltså användnings områdena är många. Jag kan spara sakerna, använda dom, donera dom eller helt enkelt sälja dom så att jag kan få guld till mitt slutgiltigamål. Det är min dröm, att kunna tjäna ihop nästan den miljon guld som jag så behöver.. kosta vad det kosta vill! En dag om det så ska ta mej ett år så ska jag tjäna ihop det som krävs.  

Lenorans


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Sat Aug 30, 2008 12:21 pm
DrCarl
Miss Sweden of 83
DrCarl
Även jag är en item samlare, men dom items som man kan vinna är sånna jag saknar crying släggan och fängelse stilen den passar som ler och långhalm. Om jag vinner så kommer jag att alltid vara tacksam

Du ligger bra till! Men du har ju alltid samma outfit kommer du ha användning för den?


jo jag har alltid samma outfit där för just att min är inte klar än. jag söker fortfarande ett sak till... sen kommer den att vara komplett och då kan jag hitta en ny som är mer passande. Det är Spartan Cloak som jag söker för övrig.

och om jag kommer att få anvädning för den? tja.. vem vet? alltså användnings områdena är många. Jag kan spara sakerna, använda dom, donera dom eller helt enkelt sälja dom så att jag kan få guld till mitt slutgiltigamål. Det är min dröm, att kunna tjäna ihop nästan den miljon guld som jag så behöver.. kosta vad det kosta vill! En dag om det så ska ta mej ett år så ska jag tjäna ihop det som krävs.

Jag visste inte att du questade! Gör en quest tråd här så vet folk hur det går för dig. Och är folk mer villiga att donera.  
Reply
Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 61 62 63 64 65 66 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum