Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 63 64 65 66 67 68 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Nov 01, 2011 1:29 pm
mensen met koffertjes die langzaam lopen op centraal station waar iedereen haast heeft  
PostPosted: Wed Nov 02, 2011 5:52 am
En nog steeds maak ik me boos om met name één opmerking die gewoon zó volstrekt nergens op gebaseerd en onrechtvaardig is. Beetje lopen impliceren dat ik buiten mijn vriend om geen leven heb scream
Waar halen ze het recht vandaan om zonder ook maar één keer verder te vragen naar mijn leven buiten school te redeneren dat ik dan maar geen leven zal hebben. Alsof het een misdaad is dat ik mijn vriend graag regelmatig zie. Dat betekent echt niet dat ik naast mijn liefdesleven niet ook een bevredigend sociaal leven heb stare
Toegegeven, ik zie mijn vrienden op het moment veel minder dan eerst, maar vind je 't gek als de ene helft verspreid over Nederland en België aan het studeren is en de andere helft nog in hun laatste jaar op de middelbare school zit. Dan wordt wekelijks afspreken ineens een heel stuk ingewikkelder.

Echt hoor, ik heb het eens aan een paar mensen gevraagd uit onze vriendengroep, of ze vonden dat sinds mijn vriend en ik samen zijn wij verdwenen zijn als het ware. Zo'n gevoel van 'die zien we nooit meer,' maar ik krijg van iedereen terug dat dat totaal niet aan de orde is. En ondertussen lopen die mensen maar te zeiken dat hij te weinig uitgaat, z'n vrienden door mij te weinig ziet enzovoorts. Je zou toch denken dat je binnen een relatie en binnen vriendschappen zelf kan bepalen hoe vaak je elkaar ziet en wanneer dat wel/niet bevredigend is.
 

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 02, 2011 1:26 pm
vandaag het pand 8x van kelder tot 2e verdieping doorlopen en gisteren het hele pand door voor een kastje en vandaag voor een stoel. Want lift kelder komt niet bij 2e verdieping en lift 2 zit aan de andere kant van het pand en red de kelder niet...  
PostPosted: Mon Nov 07, 2011 12:27 pm
Scheinheilige mensen  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

xz791

PostPosted: Tue Nov 08, 2011 3:45 am
Dat ze lopen te zeiken dat de anderen opdraaien voor jou klusjes omdat je zo vaak weg zou zijn cat_stressed
ik had vanaf het begin al geregeld op welke dagen ik wel kon en welke niet wat toen zelfs aangemoedigd werd en nu zitten ze me gewoon tegen te werken daarin omdat het volgens hun toch verstandiger zou zijn als ik wat minder weg ging zodat anderen niet meer hoeven op te draaien voor mijn werk >_> Eerst ging het ook gewoon goed op die manier dus waarom ze het opeens veranderd willen hebben...  
PostPosted: Tue Nov 08, 2011 10:24 am
Mensen die zeiken dat fanatieke gamers losers zijn en geen leven hebben. Ieder heeft zijn obsessies, en van een gamer is dat nu eenmaal een spel. Zij hebben zeker nooit obsessies?? Ik kan het ontzettend goed begrijpen als mensen naar iets uitkijken en zwaar telleurgesteld zijn als het een dag later komt. Oké, ik vind het geen wereldramp, maar ik kan het echt begrijpen. Alleen dat slapen voor de deur van een winkel of om 12 uur 's nachts voor de deur staan snap ik nog niet. Maar ik heb ook nog niet iets getroffen waarbij ik dat zou willen...  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Nov 11, 2011 2:12 pm
kou  
PostPosted: Fri Nov 11, 2011 2:15 pm
Dat sommige mensen het schijnbaar leuk zijn gaan vinden om zonder enige (althans, voor mij zichtbare) aanleiding kortaf tegen me te doen.  

Wilder Wein MCMXCII


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Sat Nov 12, 2011 2:21 am
Wil je eens lekker vroeg gaan douchen zodat je niet hoeft te haasten om op tijd klaar te zijn voor je vriend langskomt, gaat vaderlief vrolijk op zolder zitten (en onze zoldertrap staat dus precies voor de badkamerdeur wanneer hij uitgeklapt is), waardoor ik nu niet in de badkamer kan. Goddammit ik voel me vies! Om nog maar te zwijgen over de stress die dit met zich meebrengt want ik kan straks weer enorm gaan haasten...  
PostPosted: Sat Nov 12, 2011 2:55 am
Waaah! Het wachten op de intocht van sinterklaas XD

Ja, ik weet het, ik ben 28 - maar ik vind het een heerlijk feest en geniet er met volle teugen van!  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Nov 13, 2011 1:26 pm
mannen die hun vrouw slaan daar kan ik echt boos om worden...  
PostPosted: Mon Nov 14, 2011 5:10 am
Jongeren die leraren aanklagen voor mishandeling terwijl dat nergens op gebaseerd is. Nee, heb het niet alleen over die jongen van het nieuws. Er is nu een meid van 18 die zegt dat haar 8 jarige zusje is mishandeld. Tuurlijk, er bestaat een kans dat het echt waar is, maar de schreeuwers die de media zoeken zorgen er voor dat echte slachtoffers straks niet geloofd worden  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Mon Nov 14, 2011 10:25 am
Hoe sommige mensen met hun kinderen omgaan. Dat jij slecht in je vel zit en vergaat van de rugpijn geeft je absoluut niet het recht om je dochter compleet verrot te schelden, een stekker naar haar hoofd te smijten en vervolgens je zoon bij z'n keel te grijpen en met geweld tegen een kast aan te drukken, omdat hij voor z'n zus opkomt.  
PostPosted: Mon Nov 14, 2011 10:46 am
^agrees  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 15, 2011 9:24 am
Wilder Wein MCMXCII
Hoe sommige mensen met hun kinderen omgaan. Dat jij slecht in je vel zit en vergaat van de rugpijn geeft je absoluut niet het recht om je dochter compleet verrot te schelden, een stekker naar haar hoofd te smijten en vervolgens je zoon bij z'n keel te grijpen en met geweld tegen een kast aan te drukken, omdat hij voor z'n zus opkomt.


Kan aan mij liggen hoor, maar valt dat niet onder midehandeling? Kind of volwassene, maakt niet uit, dit MAG VOLGENS DE WET NIET.  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 63 64 65 66 67 68 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum