Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 64 65 66 67 68 69 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Nov 15, 2011 11:58 am
^idd  
PostPosted: Wed Nov 16, 2011 11:06 am
metal 5 uur achter elkaar aanhoren... begrijp me goed ik heb er niets op tegen maar het zo lang achter elkaar aan horen zal zowat iedereen gek drijven  

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Nov 16, 2011 1:06 pm
de drukte die er vandaag op mijn werkplekje was niet leuk als je zelf moet werken  
PostPosted: Thu Nov 17, 2011 10:01 am
mensen die om je eerlijke mening vragen en als je die geeft, ze je aankijken van: "had je mond maar gehouden"  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Thu Nov 17, 2011 10:33 am
kittyocean
Wilder Wein MCMXCII
Hoe sommige mensen met hun kinderen omgaan. Dat jij slecht in je vel zit en vergaat van de rugpijn geeft je absoluut niet het recht om je dochter compleet verrot te schelden, een stekker naar haar hoofd te smijten en vervolgens je zoon bij z'n keel te grijpen en met geweld tegen een kast aan te drukken, omdat hij voor z'n zus opkomt.


Kan aan mij liggen hoor, maar valt dat niet onder midehandeling? Kind of volwassene, maakt niet uit, dit MAG VOLGENS DE WET NIET.


Valt inderdaad sowieso onder mishandeling en ook onder huiselijk geweld.  
PostPosted: Thu Nov 17, 2011 10:56 am
Dat als je ligt te slapen omdat je ziek bent iemand binnen komt stampen omdat ze vind dat ze dan haar spullen moet inpakken voor een nachtje en dan een uur bezig is jou klaar wakker maakt thanks had ik net nodig als je ziek bent stare  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 17, 2011 11:27 am
Wilder Wein MCMXCII
kittyocean
Wilder Wein MCMXCII
Hoe sommige mensen met hun kinderen omgaan. Dat jij slecht in je vel zit en vergaat van de rugpijn geeft je absoluut niet het recht om je dochter compleet verrot te schelden, een stekker naar haar hoofd te smijten en vervolgens je zoon bij z'n keel te grijpen en met geweld tegen een kast aan te drukken, omdat hij voor z'n zus opkomt.


Kan aan mij liggen hoor, maar valt dat niet onder midehandeling? Kind of volwassene, maakt niet uit, dit MAG VOLGENS DE WET NIET.


Valt inderdaad sowieso onder mishandeling en ook onder huiselijk geweld.


Moeilijkste is vaak de daadwerkelijke stap ondernemen tot aangifte  
PostPosted: Thu Nov 17, 2011 11:58 am
kittyocean
Wilder Wein MCMXCII
kittyocean
Wilder Wein MCMXCII
Hoe sommige mensen met hun kinderen omgaan. Dat jij slecht in je vel zit en vergaat van de rugpijn geeft je absoluut niet het recht om je dochter compleet verrot te schelden, een stekker naar haar hoofd te smijten en vervolgens je zoon bij z'n keel te grijpen en met geweld tegen een kast aan te drukken, omdat hij voor z'n zus opkomt.


Kan aan mij liggen hoor, maar valt dat niet onder midehandeling? Kind of volwassene, maakt niet uit, dit MAG VOLGENS DE WET NIET.


Valt inderdaad sowieso onder mishandeling en ook onder huiselijk geweld.


Moeilijkste is vaak de daadwerkelijke stap ondernemen tot aangifte


Dat zeker, omdat er natuurlijk ook een loyaliteitskwestie bij speelt.  

Wilder Wein MCMXCII


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Nov 18, 2011 1:51 am
Godallemachtig, waarom moet dat onmens van een tante net nu hier weer binnenvallen en overal gaan rondlopen gonk
Ik heb vanmiddag al om half 2 met een vriendin afgesproken en ik kan me nu gewoon niet douchen omdat dat mens overal en nergens is en voor hetzelfde geld worden m'n spullen doorzocht (zou namelijk niet de eerste keer zijn) wanneer ik in de badkamer ben...
Ik heb nog niet eens ontbeten, terwijl ik al zowat 2 uur op ben stare
 
PostPosted: Sat Nov 19, 2011 3:46 am
Dat ik 1 lamp niet in mijn Gaia Huisje kan gebruiken sad  

kittyocean
Captain


Oyasumi Meron

Rainbow Fatcat

9,800 Points
  • Gender Swap 100
  • Mark Twain 100
  • Megathread 100
PostPosted: Sat Nov 19, 2011 9:18 am
Mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen evil  
PostPosted: Sun Nov 20, 2011 1:03 am
ik ben er nog niet achter of ik die mist vervelend vind of niet....  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Wed Nov 23, 2011 1:48 am
Pff.. klik je per ongeluk in Word op het verkeerde knopje gaat gelijk heel je pc flippen >.<  
PostPosted: Wed Nov 23, 2011 11:39 am
Mensen die beweren eerlijk, oprecht en wat niet meer te zijn... en ondertussen dat dus echt niet zijn. (Hypocriet zijn dus)  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Nov 26, 2011 8:48 am
^argees

Het zelfde met scheinheilige mensen (tzelfde dus)
dan doen ze heel aardig terwijl ze weten dat jij weet wat ze hebben gedaan stare  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 64 65 66 67 68 69 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum