Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 72 73 74 75 76 77 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 2:57 am
all die comotie over dat prins friso in een lawine is gekomen en dat hij in het ziekenhuis in insbroek licht stressed


het is erg ja, en ik leef met de koningklijke familie mee, maar ik hoef niet iedere seconden van de dag te weten dat hij stabiel is maar nog in levens gevaar (of was hij nu al buiten levens gevaar) en dat maxima en de kinderen zijn gaan skieën en wie er allemaal bij hem op bezoek zijn gegaan... stressed  
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 6:21 am
ik erger me eerder aan de mensen die gillen: "toen ik onder de sneeuw lag was het ook geen landelijk nieuws!" Goed, Friso hoeft geen dagelijks nieuws te zijn, maar moeten we het dan doodzwijgen omdat een ander geen landelijk nieuws was? We kunnen niet om elk slachtoffer gaan jammeren, maar het voordeel van een prins is dat meer mensen nu even gaan nadenken voor ze buiten de piste gaan. Misschien redt deze heisa het leven van 1 of 2 mensen... is dat niet de moeite waard dan?  

kittyocean
Captain


br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 6:39 am
dat is dan wel zo, en het is niet dat ik er niks van wil horen... maar iedere seconden stressed dat gaat me irriteren.  
PostPosted: Mon Feb 20, 2012 11:27 am
Dat mijn moeder nu ze in rehab ligt denk dat zij de enige persoon is die aandacht nodig heb dat kan ik echt niet uitstaan je bent niet de enige persoon hoor die hier op de wereld leeft  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Mon Feb 20, 2012 11:33 am
Mensen die zodra ze ook maar een beetje pech hebben gelijk extreem zielig lopen doen. Een gebroken neus is echt geen excuus om gelijk niets anders te doen dan bankhangen en anderen als slaafje te gebruiken. Tuurlijk, het is ontzettend pijnlijk en vervelend, maar om dan gelijk zó'n houding aan te nemen..  
PostPosted: Tue Feb 21, 2012 9:23 am
br3akape
dat is dan wel zo, en het is niet dat ik er niks van wil horen... maar iedere seconden stressed dat gaat me irriteren.[/quote

mee eens. Er zou pas aan het einde van de week nieuws zijn. Dan kunnen we nu dus aandacht aan andere dingen besteden. Geef enkel nieuws als er ECHT nieuws is
 

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Feb 21, 2012 1:14 pm
die pijnlijke hoest  
PostPosted: Wed Feb 22, 2012 6:11 am
Mensen die niet maar niet willen snappen dat het voor mij best wel kwetsend is om keer op keer erop gewezen te worden dat ik iets nog niet kan terwijl ik er wel keihard mee bezig ben om het te gaan kunnen.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 22, 2012 10:34 am
Na een jaar kan ik het nog steeds niet afsluiten. Waarom voelt het alsof het mijn fout is, terwijl het mijn fout niet was en ik echt niets verkeerds heb gedaan?  
PostPosted: Thu Feb 23, 2012 2:07 am
dat ik niks op facebook/twitter kan zetten zonder dat een zeker spionnetje het aan el dictator verteld stare  

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 9:47 am
Laat
Mij
Met
Rust

.... alsjeblieft? Hoe ver moet ik gaan voor hij me met rust laat?  
PostPosted: Fri Feb 24, 2012 3:30 am
^ik snap helemaal wat je bedoeld kitty helemaal

En dat mijn moeder en haar man van een tip die ik had gegeven, dat ze die helemaal vervormen en zo weten te vormen alsof ik iets heb gezegd dat kwetsend zou zijn tegenover die man en dat ze hele preken opsteekt tegen mij en dan dat ze eigenlijk met haar man aan t praten is( door de tel) like leave me alone, ik heb ze gezegd dat ik zo geen contact hoef  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Feb 24, 2012 11:13 am
^ whoa, dat is wat heftiger dan van mij. Ik kan nog op delete drukken.

wat mij nu pissed-off-ed, is iets wat ik niet kan posten ¬¬ Zo akelig als je niet alles kan zeggen wat je wilt. dus dat pissed mij ook weer off...  
PostPosted: Sat Feb 25, 2012 11:55 am
^is ook heftig heb in de les die ik daarna had ook de concentratie van een goudvis -.-

En dat ze vandaag alsof er niks is de parkeerplaats oprijden met een busje ik heb ze totaal genegeerd maar ze stonden met iemand van de kerk te praten dus die zal nu wel denken waarom ik mijn moeder niet heb begroet en gewoon weg ben gereden maar ik wilde de confrontatie niet aangaan had geen zin in ruzie en ik was moe na een lange dag  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 26, 2012 3:30 am
^ ik denk dat dat wel mee zal vallen. de meeste mensen hebben snel door dat er iets niet klopt en dat je het met een reden doet

Ik kom verdurie gewoon 1 stopcontact te kort in mijn werkkamer XD  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 72 73 74 75 76 77 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum