Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 75 76 77 78 79 80 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Mar 24, 2012 2:05 am
^Geen richting aangeven doe ik meestal wanneer er niemand in de buurt is xd

Mmm.. de sector waarin ik werk (maatschappelijke opvang) is de enige sector waarbij het rookverbod nog niet van kracht is. Ik zit vaak dus mijn hele werkdag in de rook van zo'n 20-40 clienten. Meeroken is schadelijk, is het ook verslavend? Merk dat ik de laatste weken steeds meer overweeg om zelf een pakje te kopen, terwijl ik dat normaal hooguit 3 x per jaar overweeg. Gelukkig is die drempel voor mij redelijk hoog.  
PostPosted: Sat Mar 24, 2012 3:30 am
Dat mijn idool dichtbij is en ik hem niet hallo kan zeggen XD Niet dat ik het zou durven....  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Mar 29, 2012 4:22 am
...Op je vrije dag naar je werk voor de vergadering, daar aangekomen blijkt hij niet door te gaan.. alle collega's waren op de hoogte gebracht behalve ik neutral  
PostPosted: Thu Mar 29, 2012 10:18 am
Mensen voor wie je de ene keer wel bestaat en de andere keer net lucht bent.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Mar 29, 2012 10:38 am
mensen die gillen om NIETS. Ik heb gedaan wat ik zou doen, maar ja, als jij niet luistert, dan mis je bepaalde essentiele delen. zoals naar welk adres me gevraagd was dat te mailen.  
PostPosted: Sat Mar 31, 2012 2:10 am
te weinig tijd hebben tijdens een toets -.-  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 31, 2012 5:13 am
de zon die een eigen wil heeft Ā¬Ā¬ te koud ineens!  
PostPosted: Sat Mar 31, 2012 7:00 am
om 16:00 nog in je netuitbed outfit zitten, actie!! xp  

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 01, 2012 1:12 am
wakker moeten zijn om 8 uur 's ochtends XD... op een ZONDAG XD  
PostPosted: Mon Apr 02, 2012 1:06 am
The Forbidden Angel
...Op je vrije dag naar je werk voor de vergadering, daar aangekomen blijkt hij niet door te gaan.. alle collega's waren op de hoogte gebracht behalve ik neutral


Dat is idd zo hatend!

Of collega's die alleen bellen naar je mobiel terwijl ze weten dat ik thuis geen bereik heb. En dan zeggen ze... Ja ik heb gebeld... En dat terwijl ze ook me huis telefoon nummer hebben :s  

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 03, 2012 9:47 am
En blijkbaar was ik 1 lamp vergeten uit te doen Ā¬Ā¬ Daar ging mijn zuinig leven....  
PostPosted: Tue Apr 03, 2012 11:27 pm
Buren die om 8 uur 's ochtends al met een drillboor in de muurnstaan temhakken scream scream  

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Apr 04, 2012 6:23 am
kort slapen en de volgende ochtend vroeg al weer een toets -.-  
PostPosted: Wed Apr 04, 2012 10:09 am
Niet te geloven... ze hebben me dus bij mijn vrijwilligerswerk 'ontslagen,' omdat ik teveel 'begeleiding' nodig zou hebben om ingewerkt te worden, waardoor de cliƫnten daaronder zouden lijden. Je kan toch moeilijk van iemand van 19 verwachten, die pas sinds september begonnen is met een opleiding dat diegene al gelijk weet hoe alles precies gaat bij die doelgroep (dementerenden)?!
En daarnaast zou ik dus ook vanalles 'fout' doen. Ik zou erbij lopen als een timide meisje (terwijl ik vanuit de rest van mijn omgeving dus altijd te horen krijg dat ik veel meer zelfvertrouwen uitstraal dan ik zelf waarschijnlijk door heb), ik zou te weinig initiatieven nemen (vind je het gek als je net nieuw bent in een dergelijke omgeving en nog niet weet hoe alles werkt...), ik zou mijn stem niet goed gebruiken omdat ik op normaal volume met cliƫnten praatte, ipv met stemverheffing, ik zou te terughoudend zijn en ga zo maar door. Het kwam erop neer dat zo ongeveer alles wat ik deed verkeerd of niet goed genoeg was. En dat terwijl ik nog bij de eerste keer dat ik er had meegelopen te horen had gekregen dat ik 't juist goed had gedaan. Dus dan ga je die gedragingen ook weer toepassen zoals je die toen had gedaan, omdat je dan hoort dat dat 'goed' is. Schijnbaar is goed tegenwoordig dus codetaal voor 'je kan er geen zak van.'
Ik ben echt goed boos. Nog meer omdat ik dit vrijwilligerswerk al had laten opnemen in mijn studiecontract, waardoor ik hierdoor dus ook gewoon een probleem ga hebben met het behalen van mijn propedeuse.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 04, 2012 12:48 pm
Dat ik ZELF het probleem heb opgelost

@ Wilder Wein MCMXCII: Ik ken het. Eerst lovend zijn en dan opeens een stab in the back. alsof zij zich bedreigt voelen of wat dan ook. Ik kan me je woede heel goed voorstellen.
Ik weet zeker dat je school je kan helpen nieuw vrijwilligerswerk te vinden. En daarbij, om weggestuurd te worden bij vrijwilligerswerk moet je het wel heel bont maken. Het klinkt eerder alsof ze een persoonlijk probleem met je hebben. Maar ja, ik ken de gehele situatie niet....  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 75 76 77 78 79 80 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum