Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 76 77 78 79 80 81 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Wed Apr 04, 2012 2:17 pm
kittyocean

@ Wilder Wein MCMXCII: Ik ken het. Eerst lovend zijn en dan opeens een stab in the back. alsof zij zich bedreigt voelen of wat dan ook. Ik kan me je woede heel goed voorstellen.
Ik weet zeker dat je school je kan helpen nieuw vrijwilligerswerk te vinden. En daarbij, om weggestuurd te worden bij vrijwilligerswerk moet je het wel heel bont maken. Het klinkt eerder alsof ze een persoonlijk probleem met je hebben. Maar ja, ik ken de gehele situatie niet....


Nouja, ik ben hiervoor pas twee keer geweest daar, dus ik vraag me sowieso af hoe je dan iemand fatsoenlijk kan beoordelen. Volgens mij kan dat na twee keer niet eens. En een persoonlijk probleem was er zover ik weet niet. Ik ben altijd netjes geweest, altijd op tijd, niet laks, altijd bereid om mee te werken, ik deed wat er van me gevraagd werd. Volgens mijn begeleidster was er echt heel veel mis met hoe ik het deed. Te weinig eigen initiatief, timide uitstraling, gesloten houding (sinds wanneer is met je armen langs je lichaam staan/zitten gesloten?), amper contact met de bewoners (dus daarom had ik vorige week nog een mevrouw zitten troosten...). En als ik puur naar bewoners kijk dan waren sowieso twee bewoners die nog vrij goed bij geest waren vrij lovend over me. Die vonden dat ik een lief gezicht had en altijd zo vrolijk was en leuk lachte. Ik heb ook nooit iets gedaan waarbij een bewoner gewond raakte of had kunnen raken.
En zelfs al deed ik het niet goed (want sommige dingen zullen vast wel kloppen, ik vind alleen dat het allemaal ontzettend opgeblazen en overdreven werd, want ik ben echt geen stil en bang meisje dat alleen maar in een hoekje stil zit te zijn en zo werd ik wel even neergezet) dan had ik ook adequate begeleiding en feedback moeten ontvangen wat betreft mijn gedrag. Je kan iemand niet veroordelen op gedrag waarvan diegene niet op de hoogte is gesteld dat het onvoldoende is, vind ik. Dan had ik daar gelijk op dag 1 al op moeten worden aangesproken. Ik heb het haar ook letterlijk gevraagd: hoe het mogelijk was dat je na 2x al ziet dat het niks wordt. Maar uiteraard wist ze daar niets op te zeggen. Zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk. Ik ga de hele kwestie morgen ook met mijn coach proberen te bespreken, hopelijk kan daar nog wat nuttigs uit komen, want ik kook echt gewoon van woede.  
PostPosted: Thu Apr 05, 2012 1:10 pm
Whoa, dat voelt als hoe een stage bij mij is afgebroken. Na 3x ofzo hoefde ik niet meer terug te komen. er was vanalles mis aan mij. Dat ik een kind, wat voor de 2e keer groep 3 deed en dreigde het een 3e keer te moeten doen, EINDELIJK de stof liet snappen werd me nog het meest kwalijk genomen.

Heel veel succes Wilder!! Ik snap precies hoe je je voelt!  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Apr 07, 2012 1:37 pm
die plotselinge hoofdpijn van vanmiddag -.-  
PostPosted: Sat Apr 07, 2012 4:16 pm
Heel de dag lopen verzinnen wat je wilt gaan doen, omdat je zo gevoel heb van ik wil wat doen, en dan opeens er achter komen dat de dag al om is....  

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 08, 2012 1:45 am
op de dag dat ik weinig tijd heb besluit men in de guild opeens veel te posten XD waaah XD  
PostPosted: Thu Apr 12, 2012 1:41 am
kittyocean
op de dag dat ik weinig tijd heb besluit men in de guild opeens veel te posten XD waaah XD


Je heb van die mensen die ook nooit tevreden zijn wink
Hahaha

Me buren zijn weer heerlijk bezig in hun huis... Nog even en ik ga ervoor zorgen dat ze weer willen verhuizen :p  

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 12, 2012 11:57 am
Me rot voelen. Bah  
PostPosted: Thu Apr 12, 2012 11:55 pm
kittyocean
Me rot voelen. Bah


Komt dat?

-------

Na me ziekte dagen eindelijk gewend zijn aan vrij zijn.... Weer moeten beginnen met werken :p  

Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Apr 13, 2012 8:30 am
Pff, dinsdag al een instelling gemaild of ik daar vrijwilligerswerk kan doen, nog steeds geen reactie gehad... Ook als het niet kan is het wel zo netjes om dat even te laten weten imo. Als ik maandag nog niks weet neem ik wel contact op met de volgende, 't is goed met ze.  
PostPosted: Fri Apr 13, 2012 10:50 am
Nosferatuss
kittyocean
Me rot voelen. Bah


Komt dat?

-------

Na me ziekte dagen eindelijk gewend zijn aan vrij zijn.... Weer moeten beginnen met werken :p


Vanalles, nogwat en een beetje meer. Oh ja en die verkoudheid (slash mini griepje) kan ook een flinke lepel in de pap hebben. Ik moet volgende week fris en fruitig op de EFF staan! *shakefist*  

kittyocean
Captain


Nosferatuss

Friendly Conventioneer

6,450 Points
  • Citizen 200
  • Treasure Hunter 100
  • First step to fame 200
PostPosted: Fri Apr 13, 2012 3:00 pm
Komt helemaal goed!

Vandaag 2 keer moeten rennen voor alarm... Word je ook niet vrolijk van... Pijn in me kuit!  
PostPosted: Sat Apr 14, 2012 3:11 am
mensen die zeuren. ik kan vandaag weinig hebben XD *still a cold*  

kittyocean
Captain


Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Sat Apr 14, 2012 5:38 am
Vervelende dingen piss me off scream  
PostPosted: Sat Apr 14, 2012 12:56 pm
^agrees XD  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 15, 2012 4:42 am
dat ik achteraf toch echt geen ruimte heb voor die 2 subplots. Ze komen dan wel in de Legacy Series, dus ik zal ze wel schrijven... maar had liever deze dingen in Book 6 opgenomen XP  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 76 77 78 79 80 81 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum