Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 78 79 80 81 82 83 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Mon Apr 30, 2012 5:20 am
Dat ik gewoon zo ongeveer niet besta voor m'n pa wanneer z'n vriendin in de buurt is.
Hierdoor heb ik morgen geen ontbijt en middageten (er is niets in huis), heb ik vandaag pas om half 1 (!) kunnen douchen, omdat zij zo ontzettend aan het treuzelen waren boven (en ik háát het om laat te douchen, je halve dag is gelijk naar de knoppen) en ben ik nu nog aan het wassen terwijl dat ook al lang gedaan had kunnen zijn, want natuurlijk moest meneer ook heel fijn per se vandaag de wasmachine claimen, terwijl daar duidelijke afspraken over zijn gemaakt.
Ik kan daar dus echt niet tegen, want ik heb ook plannen en nu loop ik weer constant te haasten zodat ik maar op tijd nog ben.
 
PostPosted: Mon Apr 30, 2012 10:49 am
Dat ze regio locks gooien op hardware en software. Heb je eindelijk weer wat leuke spellen waar je al een tijdje naar zocht, blijkt dat je ze niet kan spelen doordat ze niet uit de juiste regio komen stressed (although that is probably not a little thing that pisses me off >_> )  

xz791


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue May 01, 2012 6:21 am
Pff, er zijn echt nergens online stripjes te vinden om te lezen (stripjes als: Captain America, Spiderman, Iron Man, enz.). Ik wil weten of 't wat voor me is, zonder er gelijk geld aan uit te moeten gaan geven sweatdrop  
PostPosted: Tue May 01, 2012 9:16 am
Also: dat lingeriezaken, zoals de Hunkemöller & Livera nauwelijks beugelbh's in cupmaat A hebben. Alsof het hebben van een wat kleinere maat gelijk betekent dat je geen mooie lingerie wilt/k**t dragen.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 01, 2012 11:01 am
mensen die alleen maar klagen klagen klagen klagen klagen....doe iets met je leven in plaats van zeuren dat je 15 minuten later thuiskomt!!  
PostPosted: Tue May 01, 2012 11:06 am
Wilder Wein MCMXCII
Pff, er zijn echt nergens online stripjes te vinden om te lezen (stripjes als: Captain America, Spiderman, Iron Man, enz.). Ik wil weten of 't wat voor me is, zonder er gelijk geld aan uit te moeten gaan geven sweatdrop

Dat soort strips zijn wel redelijk makkelijk te vinden voor niks, al weet ik niet of het toegestaan is om iemand daar aan te helpen ^^'  

xz791


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue May 01, 2012 11:50 am
xz791
Wilder Wein MCMXCII
Pff, er zijn echt nergens online stripjes te vinden om te lezen (stripjes als: Captain America, Spiderman, Iron Man, enz.). Ik wil weten of 't wat voor me is, zonder er gelijk geld aan uit te moeten gaan geven sweatdrop

Dat soort strips zijn wel redelijk makkelijk te vinden voor niks, al weet ik niet of het toegestaan is om iemand daar aan te helpen ^^'


Hmm... dan doe ik tijdens het zoeken duidelijk iets fout xD  
PostPosted: Tue May 01, 2012 4:33 pm
Wilder Wein MCMXCII
xz791
Wilder Wein MCMXCII
Pff, er zijn echt nergens online stripjes te vinden om te lezen (stripjes als: Captain America, Spiderman, Iron Man, enz.). Ik wil weten of 't wat voor me is, zonder er gelijk geld aan uit te moeten gaan geven sweatdrop

Dat soort strips zijn wel redelijk makkelijk te vinden voor niks, al weet ik niet of het toegestaan is om iemand daar aan te helpen ^^'


Hmm... dan doe ik tijdens het zoeken duidelijk iets fout xD

Hangt er misschien ook vanaf hoe je zoekt in plaats van wat je zoekt.
Als je het namelijk algemeen houdt, tja dan gaat het gewoon lastig worden ja.
Ga je daarentegen wat specifieker zoeken terwijl je niet alleen zoekt op die strips, maar ook op online readers en op combinaties van die 2 gaat het wel een stuk makkelijker worden. Dat, of ik ben gewoon teveel gewend om dat soort dingen te vinden ^^'  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 02, 2012 11:12 am
onweer die niet doorzet. Gewoon even lekker doorzetten, flinke mooie bui en even kunnen genieten...

oh ja, en region locks zijn inderdaad irri. Het is alleen maar een truukje om de economie draaiende te houden. Daardoor verdienen filmmaatschappijen veel meer. Ik snap het dus wel, maar ben er geen voorstander van.  
PostPosted: Wed May 02, 2012 3:02 pm
Wilder Wein MCMXCII
xz791
Wilder Wein MCMXCII
Pff, er zijn echt nergens online stripjes te vinden om te lezen (stripjes als: Captain America, Spiderman, Iron Man, enz.). Ik wil weten of 't wat voor me is, zonder er gelijk geld aan uit te moeten gaan geven sweatdrop

Dat soort strips zijn wel redelijk makkelijk te vinden voor niks, al weet ik niet of het toegestaan is om iemand daar aan te helpen ^^'


Hmm... dan doe ik tijdens het zoeken duidelijk iets fout xD

Ja, gewoon kopen. razz of gewoon torrentje downloaden, heb de hele deadpool collectie laatst gevonden  

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu May 03, 2012 1:21 am
Supergemotiveerd om te sporten en dan is er deze week gewoon geen mogelijkheid! Maandag Q day - gesloten. Dinsdag avonddienst, woensdag was ik vrij maar dan is er alleen dansen.. donderdag ochtend is er niets, 's avonds eten bij schoonmoeder. Vrijdag alleen 's ochtends maar dan kom ik net uit m'n nachtdienst (of zal ik wakker blijven en er op wachten?) sweatdrop  
PostPosted: Thu May 03, 2012 9:51 am
volwassenen die kibbelen als pubers. Zeker als de volwassenen 17x (niet overdreven) hetzelfde zeggen  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Sat May 05, 2012 7:13 am
Mensen die zeggen dat ze rond half drie wel bij je zijn om wat te gaan doen samen. Vervolgens is het al vier uur ruim geweest, hebben ze zelf geen moeite gedaan om even wat te laten weten en zijn ze er nog steeds niet.
Alsof het zó moeilijk is om even fatsoenlijk te laten weten dat je te laat bent, zodat ik tenminste ook weet waar ik aan toe ben.
 
PostPosted: Sun May 06, 2012 12:30 am
dat ik gisteren niet heb kunnen doen wat ik wilde doen ¬¬  

kittyocean
Captain


The Forbidden Angel

PostPosted: Sat May 12, 2012 1:16 am
Mmm.. als je nét iets mist wat je had willen zien. Gisteren gaf een client iets aan een andere client, helaas was ik net te laat en zag ik wel dat het "iets" was, maar niet wat. Ik vermoed iets "illegaals" rolleyes  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 78 79 80 81 82 83 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum