Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 79 80 81 82 83 84 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 12, 2012 3:52 am
mensen die het altijd beter weten en nog net niet zeggen 'stel je niet aan'...terwijl jij een camera bij ze probeert te kopen... daar komen we voorlopig niet meer terug  
PostPosted: Sat May 12, 2012 10:14 am
De zon die in mijn ogen schijnt -.- en als ik draai staat ie op mijn scherm te schijnen  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun May 13, 2012 2:56 am
Dat ik zo stom was XX niet direct op de hoogte te stellen. Nu heeft ze het online gelezen en dat vind ik echt niet netjes.  
PostPosted: Mon May 14, 2012 11:31 am
Just lost my boyfriend to Diablo III -.-"

Well ik ga hem woensdag wel weer terug winnen hoop ik sweatdrop  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 15, 2012 10:08 am
Heel veel sterkte, Menketi wink

Mensen die 2x dezelfde fout maken en 2x de schuld bij een ander leggen.  
PostPosted: Thu May 17, 2012 9:24 am
Ik werd gisteren bij vrijwilligerswerk zó ontzettend op m'n vingers gekeken dat het écht niet leuk meer was. Ik moest een groepje deelnemers begeleiden bij het maken van koekvormpjes (deeg in de juiste vorm krijgen) en een andere vrijwilliger begeleidde de deelnemers die het deeg maakten. Maar zij liep dus constant ook bij mij rond, waardoor ik ook totaal geen gezag meer had richting de deelnemers voor wie ik verantwoordelijk was. Als iemand vervelend was kreeg ik de kans niet om daarop te reageren, want dan zat zij er al weer bovenop. Ik ben daar ook echt met zó'n enorm rotgevoel weggegaan, ik had echt het idee dat ik er totaal niks van bakte... Ik kan daar echt heel slecht tegen. En het ergste vond ik nog dat toen ik een deelnemer dus wél een standje had gegeven en dat ook aangaf richting haar, dat zij mij pas geloofde nadat een andere deelnemer dat inderdaad had bevestigd. Ik ga echt proberen er volgende week wat van te zeggen als het dan weer gebeurt. Ik vind het ook niet erg als ze eens komt kijken, maar ze moet mij niet verantwoordelijkheden uit handen gaan nemen, want ik kom daar ook om te leren, dus die kans wil ik ook graag benutten.  

Wilder Wein MCMXCII


Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Thu May 17, 2012 10:44 am
Dat alles en iedereen op Gaia zo ongeveer dood is gonk

Waar zijn alle toffe mensen gebleven, of vrienden die je ooit maakte en nooit meer online komen? Zeker nu ik op kamers ga (Yay!) is het wel lekker om weer even hier te komen maar het is nu zo leeg sad  
PostPosted: Fri May 18, 2012 11:39 am
ik ben er nog, ik ben er nog!!!

ik erger me aan 1 persoon. bijna alles wat hij zegt irriteert me. Het feit dat ik geen 24/7 aan zijn leven besteed maakt mij geen slecht persoon. Ik heb gewoon andere prioriteiten. Waaronder mijn echte vrienden.  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Mon May 21, 2012 9:30 am
Ik zou afgelopen week te horen krijgen of ik wel of niet was aangenomen voor stage, kreeg ik dus vrijdag een mailtje dat ik het nu ineens pas 5 juni te horen kan krijgen, omdat er ineens nog een heleboel sollicitanten bij waren gekomen ofzo... Vind ik dus echt niet kunnen. Ik ga sowieso woensdag bij mijn begeleider (doe ook vrijwilligerswerk bij die instelling) hoe hij er tegenover staat dat ik er stage wil lopen en of hij wat kan doen en ik overweeg ook om gewoon terug te mailen met het verzoek om toch enige indicatie van hoeveel kans ik maak. Je kan in mijn ogen niet eerst iemand op een bepaalde datum zekerheid toezeggen en die vervolgens compleet wegnemen.  
PostPosted: Tue May 22, 2012 12:21 am
Tsja, vanaf afgelopen donderdag heb ik elke dag minstens 1 stuk taart gegeten.. en op de meeste dagen wel 2 stukken. Vandaag nog even een hightea en dan vanaf morgen maar weer afkicken van de suiker gonk

(...en voor donderdag was ik zo goed bezig)  

The Forbidden Angel


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue May 22, 2012 6:53 am
Dat de auto van mijn vriend het begaf na zijn late dienst op animecon sta je om 3 uur 's ochtends op de ANWB te wachten -.- o well we zijn gelukkig wel weer bij t hotel gekomen maar ja t was wel minder  
PostPosted: Tue May 22, 2012 8:14 am
Pff, sta je op 10.00u op school om met een groepje aan een opdracht te werken, gebeurt er vervolgens niks. Ben ik dus voor niks om 7.30 uit m'n bed gekomen op een dag dat ik pas om 13.00u op school moest staan en dus uit had kunnen slapen...  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 23, 2012 1:40 pm
Menketi
Dat de auto van mijn vriend het begaf na zijn late dienst op animecon sta je om 3 uur 's ochtends op de ANWB te wachten -.- o well we zijn gelukkig wel weer bij t hotel gekomen maar ja t was wel minder


Whoa, no fun! En ook niet echt een lekker tijdstip... lijkt me echt.... no fun  
PostPosted: Thu May 24, 2012 1:21 am
kittyocean
Menketi
Dat de auto van mijn vriend het begaf na zijn late dienst op animecon sta je om 3 uur 's ochtends op de ANWB te wachten -.- o well we zijn gelukkig wel weer bij t hotel gekomen maar ja t was wel minder


Whoa, no fun! En ook niet echt een lekker tijdstip... lijkt me echt.... no fun
Was het ook niet maar ik vond het sneu voor mijn vriend. Hij zat zichzelf verwijten te maken (omdat ie wist dat ik moe was en er was eerder op de avond ook al wat gebeurd waar ik nogal van slag was) maar dit zijn dingen die gewoon vaak gebeuren op onmogelijke tijdstippen heb zelf ook tot 2 keer toe op dat soort tijdstippen problemen met mijn auto gehad dus ja blijkbaar is dat gewoon met dit soort dingen sweatdrop  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 24, 2012 12:23 pm
iemand weet iets al de hele dag, maar geetf het 5 minuten voor de deadline pas door...  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 79 80 81 82 83 84 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum