Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 80 81 82 83 84 85 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Sun May 27, 2012 4:09 am
Dat onze herkansingen pas in Augustus zijn... Wij moeten volgens de nieuwe wet alle punten halen IN dit schooljaar, en voor de End Year Assessments in Juni, wat nu dus niet meer kan dankzij school zelf. Plus je zit nu je hele zomervakantie met die herkansingen in je maag. Hmmmm, leuk man, Hogeschool voor de Kunsten Utrecht! Thanks for nothing!  
PostPosted: Tue May 29, 2012 9:52 am
Zeissothafar
Dat onze herkansingen pas in Augustus zijn... Wij moeten volgens de nieuwe wet alle punten halen IN dit schooljaar, en voor de End Year Assessments in Juni, wat nu dus niet meer kan dankzij school zelf. Plus je zit nu je hele zomervakantie met die herkansingen in je maag. Hmmmm, leuk man, Hogeschool voor de Kunsten Utrecht! Thanks for nothing!


... whoa. prachtig van ze. Heel aardig. Krijgen ze geld ofzo als ze het jullie in augustus laten doen?  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu May 31, 2012 6:48 am
Dat ik de artiekelen die ik nodig heb voor een revieuw niet van de VU computers kon halen omdat ze ook de computers in de bieb hebben beveiligd -.-  
PostPosted: Thu May 31, 2012 9:29 am
Dat het nog niet afgekoeld is in mijn huis ¬¬  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Jun 02, 2012 5:40 am
Dat ik het koud heb o.0  
PostPosted: Sun Jun 03, 2012 3:16 am
Er zitten te weinig uren in de dag XD  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Jun 08, 2012 11:04 am
Vorige week kreeg ik een afwijzing van een instelling waar ik supergraag wou stagelopen en waar ik dan ook al vrijwilligerswerk deed. De reden waarom ik was afgewezen vond ik ontzettend lullig, want ze hadden namelijk ook mijn handelen als vrijwilliger meegepakt. Ik weet van mezelf dat ik het gewoon lastig vind om zowel aansturen als gezelligheid in het contact met de deelnemers terug te laten komen (meestal ligt de nadruk op aansturen), maar zodra ik die feedback kreeg ben ik daar ook wat mee gaan doen. Ik vind het gewoon lullig dat ik daarop ben afgewezen, terwijl er ook mensen hebben gesolliciteerd die er geen vrijwilligerswerk deden. Één iemand werd zelfs zó klakkeloos aangenomen, terwijl de rest een hele procedure moest doorlopen. Ik voel me gewoon nogal genaaid daardoor. Dat uit zich ook in m'n vrijwilligerswerk nu, want het interesseert mij nu echt niet meer of ik nog moeite in m'n leerdoelen steek of niet. Het wordt toch niet gewaardeerd.  
PostPosted: Fri Jun 08, 2012 11:48 am
I
Just
Don't
Get
It
*bangs head on the table*

@ Wilder: That really sucks. Je werkt zo hard en ze doen niet eens de moeite je te waarderen. Het begint steeds meer te klinken alsof zij zich bedreigt voelen in hun positie  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Jun 08, 2012 2:08 pm
Nou, ik denk niet dat ze zich bedreigd voelen, maar meer dat ze kiezen voor de gemakkelijkste weg. Ze hebben gekozen voor mensen die al heel veel wél kunnen en die ze dus relatief gezien nog maar weinig hoeven bij te brengen. Dat vind ik ook het lullige, want ik zou echt heel veel hebben kunnen leren van een stage daar, maar omdat ik met één aspect gewoon best wat moeite heb/had ben ik afgewezen. Terwijl ik zodra ik die feedback kreeg diezelfde dag nog een leerdoel heb opgesteld. Tuurlijk je ziet niet gelijk verbetering, maar dat vind ik ook niet dat je mag verwachten. Iedereen ontwikkelt zich met kleine stapjes en ik denk dat er bij mij nu zeker al wel wat vooruitgang op het vlak gezelligheid vs. aansturen zit. Ik vraag nu bijv. meer door en afgelopen woensdag heb ik bijvoorbeeld een heel gesprek gehad met een deelnemer, die zich erg zorgen maakte om iets (en daardoor steeds zijn plan van aanpak zoals hij dat in z'n hoofd had verbaal herhaalde, waardoor hij vastliep), waardoor hij uiteindelijk ook weer verder kon. Dan denk ik ook van 'zo incompetent ben ik dan toch ook weer niet...' want van de manier waarop gemeld werd dat ik was afgewezen kreeg ik heel erg het gevoel alsof ik werd gezien als iemand die 'het' gewoon niet in zich heeft.  
PostPosted: Sat Jun 09, 2012 3:07 am
tja, zo klinkt het idd meer als luiheid vanuit hun kant. Wel een stagier en geld vanuit de instelling/overheid ontvangen maar er niets voor hoeven doen...  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Sat Jun 09, 2012 7:58 am
Achja, waarschijnlijk is het uiteindelijk maar beter ook dat ik daar niet ben aangenomen.

Laatste tijd erger ik me ook echt vrij regelmatig aan mijn vriend. Hij is zó laks geworden... net alsof ie nog maar amper moeite wil doen. We brengen steeds minder tijd echt samen door en hij schijnt dat niet erg te vinden, terwijl ik juist die quality time nu al ontzettend aan het missen ben en constant aangeef dat ik dat terug wil (opmerkingen als: 'we gaan toch wel ook samen nog wat doen vandaag hè?). En erover praten kan eigenlijk bijna niet, want hij is totaal niet in staat tot redelijkheid de laatste tijd. Als ik zoiets wil bespreken reageert hij telkens met uitspraken als: 'ik doe toch alles fout,' en 'ik ben gewoon slecht.' Dusja, dat is ook geen aanlokkelijk perspectief.
 
PostPosted: Sun Jun 10, 2012 2:11 am
Wilder, dat is ook een naar vooruitzicht ja sad  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Jun 10, 2012 7:24 am
die constante niesbuien -.- heb ik behalve hooikoort nou nog meer allergien ik hoop het niet -.- of medicijnen zijn niet sterk genoeg -.-"  
PostPosted: Sun Jun 10, 2012 2:08 pm
@ Kitty: het is ook vooral dat de oorzaak niet binnen hemzelf ligt wat het zo frustrerend maakt denk ik. De laatste tijd moeten z'n ouders hem nogal hebben, omdat hij een beetje onoplettend is geweest met z'n auto en er daardoor een geheel wiel vervangen moet worden (iets wat in mijn optiek iedereen een keer kan overkomen, leer je ook alleen maar van uiteindelijk). Anyhow, daar hebben ze een poosje behoorlijk op lopen vitten, kritiek op lopen uiten. En dan heb ik het niet over opbouwende kritiek van 'zo kan je het beter doen,' maar echt over nare opmerkingen waar je eigenlijk geen stap mee verder komt. Daardoor is ie behoorlijk onzeker geworden over zichzelf. Dusja, iedere 'kritiek/feedback' die nu zijn kant op komt wordt door hem gelijk als aanval gevoeld.
Daarnaast hebben die kritiekmomenten eigenlijk ook altijd plaatsgevonden als ik daar ook was. En bij hem thuis, als er enige vorm van kritiek geuit wordt, dan duurt dat gelijk een x aantal uren. Daar moet dan tot aan vervelens toe over gesproken worden, alle feiten worden tig keer herhaald, enz. En dat is gewoon hetgeen waar ik me eigenlijk aan erger, want daardoor is gelijk eigenlijk, om het heel lullig te stellen, je hele avond gewoon verpest. Ik bedoel, niet per se mijn avond, maar ik geniet er nou niet bepaald van om mijn vriend totaal afgebrand zien worden.
 

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jun 11, 2012 10:36 am
Oftewel je vriend zit mogelijk in de knoop met zichzelf. Misschien kijken voor wat succeservaringen? Gooi maar wat in de pet hoor, ken de situatie totaal niet!  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 80 81 82 83 84 85 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum