Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 81 82 83 84 85 86 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Mon Jun 11, 2012 10:51 am
Ik denk dat dat een heel goed idee is! Hij is zelf ook iemand die niet makkelijk spreekt over zijn gevoelens, dus laatst hadden we het toevallig er ook over, dat hij de laatste tijd best wat kritiek over zich heen heeft gehad en toen uitte hij ook weer wat onzekerheden, waarbij ik ook parafraseerde: 'ik merk aan je dat je daardoor best onzeker bent geworden, klopt dat?' waardoor hij dus ook wat makkelijker op het onderliggende gevoel in kon gaan en dat ook kon uiten. Ik denk dat dat ook wel goed voor hem is, het allemaal gewoon eens te kunnen uiten zegmaar, wat het nou met hem doet. Maar succeservaringen had ik zelf nog niet aan gedacht, dus daar ga ik wel eens goed over nadenken, wat ik echt concreet daarmee kan doen, want ik vind het wel echt een heel goed idee!  
PostPosted: Tue Jun 12, 2012 10:48 am
Misschien eens benadrukken wat hij wel goed kan. Kan hij goed koken? Benoem dat eens? Niet overdreven, maar gewoon eens: "Mm, lekker, wat zit er in?" Is hij goed in klussen? Vraag hem iets te maken. Gewoon, simpele dingen die hij wel kan en daar de focus op leggen zonder dat je het overdreven doet.


What pisses me off: wat mij overkomt, overkomt nu anderen ook. Oftewel: humanity is filled with idiots *facepalm*  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Jun 12, 2012 11:33 am
Mja, ik moet ook zeggen dat ik niet zo van de complimentjes ben. Ik uit mijn waardering binnen een relatie meestal fysiek, dus door knuffels e.d. Maar complimenten geven is natuurlijk wel de meest duidelijke manier om kenbaar te maken aan iemand wat diegene goed doet, dus ik denk dat ik daar wel eens wat meer aandacht aan ga schenken 3nodding

Je zou denken als je iemand op vrijdag mailt met de data waarop je op gesprek k**t komen je toch rond dinsdag wel eens antwoord zou hebben... ik weet ook niet wat ik hiervan moet maken, want diegene was juist wel heel enthousiast over mij als mogelijke stagiair en nodigde me al uit voor komend jaar. Achja, als ik vrijdag nog niets heb vernomen zal ik maar eens bellen om uit te vinden wat de reden is.
 
PostPosted: Wed Jun 13, 2012 12:00 pm
ik moet morgen overwerken ¬¬ BAH  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Jun 15, 2012 1:22 am
grrr ik verwachte mooi weer  
PostPosted: Fri Jun 15, 2012 8:17 am
Sommige egoïstische mensen... ugh, wat heb ik er een hekel aan als mensen echt nooit aan een ander kunnen denken, maar alleen maar met zichzelf bezig zijn.  

Wilder Wein MCMXCII


The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Jun 15, 2012 9:00 am
Naar je weekend (lees: 4 vrije dagen) toe leven en dan kom je er achter dat je op het verkeerde rooster hebt gekeken. Great! 3 bezichtiging gepland, afgezegd.. en vaarwel weekend met mijn vriend (exact zijn vrije dagen moet ik nu werken). Resultaat: 1 vrije dag. neutral  
PostPosted: Fri Jun 15, 2012 10:34 am
mensen die zeggen dat het LEUK is om extra te werken. En dat niet 1x, maar 30 keer. Met zo'n big smile. Gaaaah  

kittyocean
Captain


Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Fri Jun 15, 2012 12:14 pm
Weinig activiteit op guilds... Zeker als je chief bent van eentje waar al 2 jaar niet gepost is :O  
PostPosted: Sat Jun 16, 2012 5:18 am
awe, that sucks... niet dat het hier druk is...

verder: getting the blame of things you could not even control  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Jun 22, 2012 4:01 am
Pff, ik word een beetje moe van mijn vrijwilligerswerk op het moment. Ik zou eigenlijk nog twee keer bij mijn maatje langs gaan om het allemaal netjes af te ronden, maar tot dusver heeft ze iedere afspraak afgezegd en vanochtend kwam ik er dus achter dat zij tegen mijn begeleider heeft beweerd dat de afspraken door mij juist niet zijn doorgegaan. Gelukkig wist mijn begeleider wel beter en nam hij de feitelijke gang van zaken zo van mij aan (en zo niet dan had ik de betreffende smsjes nog kunnen laten zien). Ik heb het aan m'n begeleiding voorgelegd wat ik hier nou mee aan moet en die laat het eigenlijk volledig aan mij over. Of ik de afspraken nog nakom of niet, het is allebei niet goed of fout. Ik zit heel erg te overwegen het hierbij te laten, want ik ben het behoorlijk beu. Ik heb het vermoeden dat zij telkens de afspraken afzegt zodat ze er 'nog steeds' twee van mij tegoed heeft als het ware en op die manier heeft het in mijn optiek vrij weinig zijn om überhaupt nog een nieuwe afspraak te maken.  
PostPosted: Fri Jun 22, 2012 10:51 am
Iedereen zit in hetzelfde schuitje en toch vinden mensen zichzelf zieliger of bijzonderder dan de rest.  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Jun 23, 2012 8:39 am
Dat mijn ma nog steeds dingen probeerd om mij bij mijn broertje weg te laten een goede bijkomstigheid is dat de groepsleiding van mijn broertje zich daar niks van aan trekt en mij gewoon vertrouwd en mij gewoon met hem laat wandelen ^^  
PostPosted: Sun Jun 24, 2012 2:16 am
dat er docenten zijn die zichzelf zo geweldig vinden, dat ze gewoon een kind wegjagen  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Jun 26, 2012 6:37 am
dat mijn internet vandaag zo bar slecht is >.>  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 81 82 83 84 85 86 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum