Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 82 83 84 85 86 87 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 26, 2012 10:00 am
Alweer verkouden zijn!!  
PostPosted: Wed Jun 27, 2012 3:21 am
dat sommige dingen uit de bijbel door mensen wel heel letterlijk worden genomen >.> like nee scream  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jun 27, 2012 9:22 am
"de nieuwe disney prinses moet wel lesbisch zijn, want ze heeft geen vriendje aan het einde van de film."

............................. rolleyes

Ik word toch ZO moe van die onlogische en closed minded conclusies. Laat men gewoon zichzelf zijn en dring niet jouw logica op! Ook bij fictieve characters, thankyouverymuch  
PostPosted: Thu Jun 28, 2012 3:11 am
Ik erger me er nogal aan dat ik de laatste tijd ontzettend gespannen ben bij het boogschieten, waardoor ik voortdurend allerlei 'rare' fouten maak, die ik normaal gesproken nooit zou maken (of in ieder geval niet zo regelmatig). En op zich zou dat niet zo erg zijn, als ze niet over ongeveer een maandje van een of ander tv-programma bij onze vereniging zouden willen komen filmen en mijn coach mij dus, als enige vrouw in de vereniging, daar ook voor wil charteren. Moet er niet aan denken dat ik een of andere losfout maak die vervolgens landelijk wordt uitgezonden...  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jun 28, 2012 10:51 am
Die hitte ¬¬  
PostPosted: Thu Jul 05, 2012 11:57 am
Succes wilder

dat het hier op de kamer nog zo warm is  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Jul 06, 2012 6:13 am
Mmmz, eigenlijk mag ik niet klagen gezien het relaxedheidgehalte van afgelopen week.. maaaar... vanaf morgen heb ik 4 vroege diensten achter elkaar, zaterdag en zondag sta ik al direct de hele dag met een (waarschijnlijk onervaren) invalkracht. Dat werkt echt niet fijn, zeker ook niet gezien de spanning en sfeer op dit moment in de cliëntengroep.  
PostPosted: Fri Jul 06, 2012 11:19 am
Dat ik werk op werk niet heb kunnen doen sad  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Jul 13, 2012 2:35 am
Waarom krijgt m'n pa het in 's hemelsnaam nou weer in z'n hoofd om per se 's ochtends, op een moment dat ik net uit bed kom en dus vrij snel zal willen douchen, de COMPLETE badkamer te willen gaan schoonmaken stare
Doe dat dan 's middags ofzo, zodat ik niet ruim een uur inmiddels al hoef zitten te wachten tot ik EIN-DE-LIJK eens kan gaan douchen.
 
PostPosted: Fri Jul 13, 2012 12:28 pm
Op dit moment: Connexxion.  

kittyocean
Captain


Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Fri Jul 13, 2012 12:43 pm
De NS is toch echt slechter...

Waar halen ze het lef vandaan om mensen uit Amersfoort via Schiphol naar Rotterdam te sturen terwijl een trein later wel gewoon rechtstreeks rijdt? Vervolgens wacht op Schiphol de aansluitende Fyra naar Rotterdam ook niet op de mensen die moesten overstappen, waardoor we weer 25 minuten konden wachten. Gelukkig kregen we wel gratis toeslag...  
PostPosted: Sat Jul 14, 2012 12:25 am
Wauw, dat is ook best irri.

Ik heb dankzij connexxion er gisteren 2 uur over gedaan om thuis te komen, terwijl het normaliter een uur is. Toen ik tegen de servicemedewerker per ongeluk zei dat lopen bijna sneller is, kreeg ik de sneer: "Dan doe je dat toch? Nog gezond ook!"  

kittyocean
Captain


zOMG-addict

Invisible Phantom

10,150 Points
  • Alchemy Level 1 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Alchemy Level 3 100
PostPosted: Sat Jul 14, 2012 3:01 am
wat ik momenteel haat?
de ''huwelijken'' op gaia. en het kleffe gedoe erom heen. im like..... die huwelijken betekenen toch niets, en mensen zitten dan constant te pochen, ''oh my wife''. -.-

ook kan ik heel slecht tegen mensen die niet kunnen accepteren dat mensen lesbisch zijn.

tot zover mijn haat onderwerpen wink  
PostPosted: Sat Jul 14, 2012 3:03 am
kittyocean
"de nieuwe disney prinses moet wel lesbisch zijn, want ze heeft geen vriendje aan het einde van de film."

............................. rolleyes

Ik word toch ZO moe van die onlogische en closed minded conclusies. Laat men gewoon zichzelf zijn en dring niet jouw logica op! Ook bij fictieve characters, thankyouverymuch

het zou best wel eens leuk zijn als ze een character zouden maken bij disney dat lesbisch/homo is. genoeg mensen die het zijn.  

zOMG-addict

Invisible Phantom

10,150 Points
  • Alchemy Level 1 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Alchemy Level 3 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jul 14, 2012 3:49 am
Dat vind ik ook prima, maar laat dat dan een character zijn waarbij de geaardheid toevallig zo is. Een lesbisch/homo personage maken omdat je een lesbisch/homo personage wilt hebben is mijns inziens eerder een belediging. De geaardheid is niet wat de mens, mens maakt, maar de persoon maakt de mens. En de geaardheid is daar maar een deel van.

Overigens verwacht ik niet dat Disney snel een homo/lesbisch character zal hebben, tenzij het stereotiep is. Amerika is daar nog niet klaar voor. Die staan nog op hun achterste poten vanwege het homo-huwelijk. Het duurt nog wel even voordat deze geaardheid daar wat meer geaccepteerd wordt. Laat staan in sommige andere delen van de wereld. En Disney is nog steeds een commercieel bedrijf wat wil verkopen en als je goed wilt verkopen, moet je iets kiezen wat overal ter wereld geaccepteerd is.

Gelukkig is het in manga en anime al een stuk meer geaccepteerd, al wordt het daar juist ook wee gebruikt om de verkoopcijfers op te krikken (yaoi/yure-fanboys/girl)  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 82 83 84 85 86 87 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum