Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 84 85 86 87 88 89 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 27, 2012 11:08 am
te heet te heet te heet te heet te heet te heet te heet te heet te heet te heet  
PostPosted: Sun Jul 29, 2012 6:19 am
^ik snap je helemaal kitty wat een bagger weer ik wil het kouder hebben scream  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 30, 2012 9:21 am
Mensen die 3 verschillende verhalen vertellen en denken dat ik het niet doorheb.  
PostPosted: Wed Aug 01, 2012 6:11 am
dat die warmte mij zo blur maakt ik zit echt van blegh ik wil niet meer die hitte hebben  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 01, 2012 9:14 am
Dat die collega moeilijk deed over dat ik naar huis ging. Allereerst heb ik er 8 uur opzitten en ten tweede: doe je ook nog eens wat XD  
PostPosted: Sun Aug 05, 2012 1:40 pm
Stom gezeik om niets eigenlijk. En dan niet eens ingaan op een poging tot fatsoenlijk uitpraten. Nou, graag of niet hè.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 06, 2012 12:59 am
Dat ik toch steeds weer iets vergeet....  
PostPosted: Mon Aug 06, 2012 1:37 pm
Oh dear, het krijgt nog een staartje ook. Ook nog eens impliceren dat de meest open persoon die ik ken, die zo ongeveer voor alles open staat en dat ook uitstraalt, dat juist niet is... mevrouw maakt het er zo niet bepaald beter op. En ik steun mijn vrienden in alles.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 07, 2012 9:36 am
^ mm, zo'n eentje ken ik ook. Die impliceerde dat ik niet flexibel was. Echter, vraag me iets en ik doe het, no matter what. Ik ben juist vreselijk flexibel XD  
PostPosted: Tue Aug 07, 2012 10:40 am
Het is echt... ze lag al niet best in de groep door wat ze allemaal heeft geflikt (flirten met vriendjes van een ander, terwijl ze zelf ook een vriend heeft, vervolgens ook nog eens mij & een goede vriendin van mij ervan beschuldigen dat wij haar 'sociaal isoleren' en bewust zouden negeren enz.) en dan zijn wij nog zo goed om zoiets te hebben van 'oke, laten we dit uitpraten,' doet ze vervolgens dit...
Als je verdrinkt bijt je toch ook niet in de reddende hand die je wordt toegestoken stare
 

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 08, 2012 9:10 am
^ ik denk eerder dat zij ligt te gillen, te spartelen en als ze eenmaal gered is, je naar je kop gesmeten krijgt dat haar t-shirtje nu verkreukeld is... je had haar galanter moeten redden!! rolleyes
Sommige mensen zien gewoon niet hoe de wereld in elkaar draait. Zo ook met diegene die ik ken. Zij zag weg A, ging voor weg A, terwijl het hele team inzag dat weg B beter was.  
PostPosted: Wed Aug 08, 2012 9:27 am
dat ik nu al een aantal dagen zit te wachten op een mailtje van een begeleidster omdat ik eigenlijk eindelijk een keer eens op vakantie wil, dit moet eerst af zijn en we hadden afgesproken dat zij het zo snel mogelijk zou nakijken ik zit echt van hrrrr zo blijft er niks van mijn vakantie over stressed scream  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Aug 09, 2012 10:04 am
Dat hij durft te zeggen dat het mijn eigen schuld is. Had ik mensen maar meer moeten laten doen. Tja, had ik vast wel gedaan... als die ander inderdaad wat had gedaan en niet heel traag uit zijn neus at!  
PostPosted: Fri Aug 10, 2012 5:17 am
dat mijn begeleidster nu gewoon op vakantie is gegaan zonder mij nog een mailtje te sturen of een belletje of smsje.... vind het geen stijl  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Aug 10, 2012 11:07 am
Nog maar 1 week overlast vanwege het gebrek van de tram. Nog maar 1 week! *shakefist*  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 84 85 86 87 88 89 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum