Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 85 86 87 88 89 90 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Aug 15, 2012 3:20 pm
mensen die niet weten hoe ze een spel moeten spelen en waardoor jij niet goed kan spelen scream  
PostPosted: Thu Aug 16, 2012 9:35 am
Mijn lichaam. Maar dan eigenlijk het feit dat ik vaak niet echt buitenshuis kan eten. Het valt zo vaak verkeerd!  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Aug 16, 2012 11:03 am
dat ik maar niet uitkom met de hoed voor puss in boots -.- waarom is dat zo moeilijk te vinden >.<  
PostPosted: Fri Aug 17, 2012 11:11 am
mensen die een standaardbrief onveranderd inzenden.  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Sun Aug 19, 2012 2:21 pm
Dat mijn familie wel het lef heeft om op mijn vader in te praten alsof ie een klein kind is, nadat ie weer een epileptische aanval heeft gehad (hij heeft al heel z'n leven epilepsie, had daar goede medicatie voor, alleen de medicatie lijkt niet meer volledig toereikend te zijn, want de aanvallen worden niet meer volledig onderdrukt en komen dus weer terug), maar echt ergens mee helpen ho maar. Volgens mij is iemand die nog aan het herstellen is van zo'n aanval juist bang lopen maken en extra stress bezorgen wel het laatste wat je zou moeten willen eigenlijk stare  
PostPosted: Mon Aug 20, 2012 2:41 am
mensen die hun irritatie van de warmte op anderen afreageren. We hebben het allemaal heet, mensen!  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Aug 20, 2012 1:47 pm
Dat ik zo duf ben en als het afkoeld dat ik het nog ben -.-  
PostPosted: Tue Aug 21, 2012 9:26 am
Mensen die zeggen mijn privacy te respecteren, maar mij geen seconde met rust laten XD  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Thu Aug 30, 2012 12:51 pm
Dat de eerste baas in een spel gelijk zo ongeveer onmogelijk te verslaan is. Heb al drie uur geïnvesteerd om er langs te komen en het lukt gewoon niet. Het spel is ervoor goed te doen en dan komt dat gevecht, wat ineens absurd moeilijk is. Daardoor word je ook niet goed 'voorbereid' op zoiets moeilijks. Denk dat ik daardoor het spel ook niet ga afmaken (of überhaupt ga kúnnen afmaken). Als het zoveel moeite moet kosten is het gewoon niet leuk meer.  
PostPosted: Fri Aug 31, 2012 1:44 am
Niet kunnen uitslapen ¬¬  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Aug 31, 2012 5:34 am
Mensen die niet duidelijk genoeg zijn op momenten dat ze dat wel moeten  
PostPosted: Sat Sep 01, 2012 2:39 am
Straks moeten lopen... en nog een best lang stuk ook XD  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Mon Sep 03, 2012 1:57 am
Dankzij m'n pa en z'n vriendin die het altijd nodig vinden om nog tot 's avonds LAAT keihard op de slaapkamer gesprekken te voeren (die ik dus gewoon in mijn eigen kamer kan meeluisteren door het volume) heb ik nu maar net 4 uurtjes slaap gehad, op m'n allereerste stagedag. Ik ben nu al doodmoe en ik moet überhaupt nog beginnen op de woning. Ik kan vanavond ook niet vroeg naar bed, want ik ben pas om 22.00u klaar op stage, en dan moet ik nog een uur reizen naar huis. Vervolgens heb ik morgen school en moet ik daavoor om 6.30u alweer uit bed, dus woensdag kan ik waarschijnlijk m'n slaapgebrek pas eens inhalen. Ik ben het echt beu dat die twee gewoon nooit rekening met mij houden als ze samen zijn. Zo abnormaal is het toch niet dat je rekening houdt met een ander als diegene ook aanwezig is. Zeker als je weet dat die persoon nog ligt (of althans: probeert) te slapen scream
Ik vind het gewoon schandalig dat ik nu door die twee op m'n eerste stagedag gelijk minder zal functioneren, want ik ken mezelf, met zo weinig slaap ben ik rond 20.00u vanavond al kapot en dan moet ik nog 2 uur.
 
PostPosted: Mon Sep 03, 2012 3:16 am
Mensen die op ongewenste tijden komen XP  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Sep 04, 2012 5:02 am
de stres van 2 dagen geleden waar ik nu de naween van heb -.-  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 85 86 87 88 89 90 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum