Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 86 87 88 89 90 91 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Sep 04, 2012 5:21 am
De naweeën van het extreme slaapgebrek van gisteren. Ik voelde me gisteren door het tekort aan slaap zo ziek dat ik behalve de avondmaaltijd amper wat had gegeten, waardoor ik vanochtend in de trein zowat van m'n stokje ging stare
M'n pa z'n vriendin mag zich gelukkig prijzen dat ze vandaag wel naar huis is gegaan, zodat ik een paar dagen heb om af te koelen, want ik ben hier echt niet gelukkig mee.
 
PostPosted: Tue Sep 04, 2012 6:57 am
dat ik weer es zo stom ben om te weinig te drinken  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Sep 18, 2012 8:38 am
dan ga je naar je pleegouders ze weten dat ik ga verhuizen en dan ben ik op en neer aan t lopen van de zolder naar beneden en er word geen enkele hand uitgestoken door hun er word alleen gezegd dat er wel meer in mijn auto past (was van plan om de rest later te halen) maar kom op zeg  
PostPosted: Tue Sep 18, 2012 11:00 am
Mensen die alles via facebook regelen en vergeten dat er nog een wereld naast facebook is... die geen facebook gebruikt

@ Menketi, dat is ook wel laag. *shakes head*  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Sep 19, 2012 5:18 am
@ kitty: Ja klopt, ik weet dat ze meer van dat soort opmerkingen maken, ben wel blij dat ik daar weg ga en bij mijn vriend ga wonen. Merk bij mijn vriend zijn ouders dat er meer respect is enzo voor keuzes. Ik vind het gewoon raar dat een gezin dat niet gelooft meer respect heeft dan een gezin dat wel gelooft want zo komt het nu over. Maar goed zaterdag de rest ophalen dat doe ik gelukkig met mijn vriend  
PostPosted: Wed Sep 19, 2012 7:17 am
Where to start?

*T-mobile. Nieuw abbonement, nieuwe telefoon. Via internet besteld, afgelopen vrijdag bezorg. Telefoon gaat niet aan... Ik terug naar de winkel, na wat testen zegt het personeel dat het een "fabrieksfoutje" is. Great. Omdat ik hem via internet besteld heb, moet ik hem via internet ter reparatie opgeven. Ok, naar huis. Op internet ter reparatie opgeven gaat niet, want de pagina werkt niet. Dus, klantenservice bellen. Doorkies menu "reparatie" gaat niet omdat ik weergave van mijn nummer aan moet hebben staan, dat heb ik, maar toch werkt het niet. Afijn, ander doorkies menu gekozen. Afdeling reparatie is druk, ik word teruggebeld. Volgende dag: niet teruggebeld. Opnieuw bellen, sta in de wacht, verbinding plotseling verbroken. Nogmaals bellen, opnieuw in de wacht de verbinding verbroken. NOGMAALS BELLEN, verbinding verbreekt niet! Na het verhaal voor de 6e x uit te leggen besluit de monteur dat het aan de batterij ligt. Dus; geen nieuwe telefoon, ik krijg een batterij opgestuurd. Mocht het niet werken dan mag ik de volgende week weer met de klantenservice bellen.

Leuk joh, zo een nieuwe telefoon... zekers om te bedenken dat ik hem nog niet eens aan heb gehad. rolleyes Gelukkig loopt mijn andere abbonement nog tot oktober, anders was ik nu onbereikbaar want wij hebben geen huistelefoon.

*Lekke fietsband, uiteindelijk blijkt dat de hele achterband vervangen moet worden. Kaching €32,- Dat is meer dan het bedrag waarvoor ik de fiets heb gekocht.

*Carpetright moet de kamers in ons nieuwe huis opmeten. Dit moet 3 weken voor het gelegd wordt gebeuren. Wij hebben de sleutels pas 1 week voor we het gelegd willen hebben.. Veel pijn en moeite een afspraak kunnen regelen dat de makelaar met de sleutel mee komt. Vanuit carpetright kan er geen vast tijdstip worden gegeven, dus de makelaar moet van 9 - 12 gereserveerd worden en ergens daartussen komt carpetright 30 minuutjes iets opmeten. Afijn, iedereen zo ver gekregen, zelfs ik want ik kom dan net uit mijn nachtdienst en moet ook 3 uur voor het huis wachten. Bellen ze een week voor de afspraak af....... Snappen die mensen niet dat het een heel regel gedoe is met de makelaar ook? Gevolg; we gaan het zelf wel meten. En we leggen het ook meteen zelf, scheelt ons weer heel wat kosten!

*Ons oude huurhuis stond op woningnet. De eerste 5 kandidaten worden geacht contact met mij op te nemen zodat ik een datum en tijd kan afspreken voor bezichtiging. Ik wordt alleen door nr. 4 gebeld en die wilt het niet bezichtigen. Van nr. 1 t/m 3 helemaal niets vernomen...... Bijzonder! Op deze manier kan ik mijn vloer, gordijnen, afzuigkap, deur, koelkast en gasfornuis nooit laten overnemen.. sad Dan lopen we geld mis plus extra werk om alles eruit te halen. Sigh, misschien bellen ze morgen nog...  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 19, 2012 12:40 pm
@ Forbidden: Ach ja, klantenservice... heerlijk is zoiets. Het is vaak niet eens het probleem waar men zo pis om wordt, maar de machteloosheid. Steeds van A naar B naar C.... Maak je maar klaar om volgende week weer te bellen.
Is de klantenservice niet kosteloos? Vraag dan om een manier om de klantenservice kosteloos te benaderen. Schrijf ook alle namen op en ook de tijden van je gesprekken (met gespreksduur; soms kun je achteraf toch nog geld terug krijgen ervoor.) Stuur je de mobiel op, maak dan een foto van je mobiel zoals je hem ingepakt hebt EN de doos/verpakking. Maak kopien van facturen etc. Geen zorgen, als het nodig is ben je blij dat je het hebt gedaan.

Overigens, laat je sowieso NIET afschepen met gebruikersschade! Het toestel is jonger dan 6 maanden, dus de bewijslast ligt bij de verkoper. Dus kom je in die cirkel terecht, neem dan contact met me op want ik kan je zo de pagina's tonen waar dat van de bewijslast op staat. Dat is wettelijk vastgesteld.
---- tenzij het echt duidelijk gebruikersschade is. Gooi je hem in de plomp, dan is het toch echt pech gehad XD

... is het duidelijk dat ik vaak discussies heb gehad op het werk over gebruikersschade XD?  
PostPosted: Thu Sep 20, 2012 3:37 am
^Hahaha woaah! wink

Gisteren was er een vriend met zo'n zelfde mobiel. Dus heb even met zijn batterij geprobeerd.. maar het probleem ligt toch echt bij de telefoon. Gebruikersschade kan het niet zijn, want ik heb hem nooit kunnen gebruiken omdat hij niet aan gaat! Gelukkig gooien ze het daar niet op. Ze noemen het "dead on arrival" en binnen 8 dagen hoort het dan zo omgeruild te kunnen worden.

Vanmorgen heb ik weer gebeld om te zeggen dat het dus niet aan de batterij ligt.. en jawel... ik krijg binnenkort een mail om een nieuwe bezorgafspraak te maken om mijn telefoon om te ruilen!! smile Moet ik wel weer een dag thuis zijn (is zo onhandig als je nachtdiensten draait). Afin, het kan 48u duren voor ik de mail voor de bezorgafspraak krijg. Ik wacht af......

Oja tipje; als je hem in de plomp gooit, zeg dan dat hij per ongeluk thuis in het toilet is gevallen... dan dekt je verzekering het hoogstwaarschijnlijk wink  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Sep 20, 2012 11:29 am
Ik kan niet zo goed tegen mensen die wetten verzwijgen in hun eigen voordeel XD Wet is wet en wie fouten maakt/billen brandt, moet op de blaren zitten. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar smile

Ah, de DOA, mooi, dat is het ook. Vergeet geen ophaalbewijs aan de ophaler te vragen! en dubbelcheck of er geen sim kaart of geheugenkaart in is blijven zitten XP En ja, ik ben wat paranoia misschien, maar ik ken zat, ZAT voorbeelden.

@ Forbidden- voor de zekerheid heb ik de bedrijfsnaam weggehaald XP - sorry voor de censuur. Verwacht geen problemen, maar ik heb al meerdere klantvragen via Gaia PM's gehad. En prive/thuis is bij mij prive/thuis XD  
PostPosted: Fri Sep 21, 2012 11:49 am
die niesbuien na het opruimen van erg stoffige dingen  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Sep 22, 2012 4:09 am
De relschoppers die naar Haren zijn gegaan. Als een Guildlid 1 van die relschoppers is geweest kan hij/zij maar beter zijn/haar mond dichthouden, want dat is instant-ban.  
PostPosted: Sat Sep 29, 2012 11:04 am
^dat snapte ik ook niet *schud hoofd*

Lang verhaal van de afgelopen dagen >.<

Maar goed mijn pa lig nu voor t weekend in t ziekenhuis en ik was er donderdag geweest omdat ik toch naar t noorden moest. (hij ligt in zaandam en ik woon bijna bij de grens van belgie)
Maar goed het was niet zo heel ernstig maar hij was gevallen en had een wond op zijn hoofd en zijn voet was zwaar gekneust (hij heeft al een spierziekte) en nu kan hij niet staan (ja nog een punt ze hebben hem een dag laten liggen omdat de ziekenwagen niet is komen opdagen op woensdag, dus werd hij pas donderdag opgehaald) Uiteindelijk was hij dan in t ziekenhuis en ik was langs gegaan en toen ik zei dat ik zijn dochter was kwam er zo een toon in hun spreken van o jij kan alles wel regelen. stressed .
Maar ik moest eerder weg en had mijn telefoonnr achter gelaten omdat er niemand anders was en omdat ze nog dingen aan t onderzoeken waren of hij wel of niet een nachtje in t ziekenhuis moest blijven. Heb ook nog gezegd dat ik vrij verweg woon.
Die zelfde dag bellen ze me van ja hij moet een nachtje blijven, en dan mag hij naar huis. Toen zei ik van is het niet beter dat hij in plaats van naar huis naar een verzorgingstehuis gaat oid, zeggen ze dood leuk ja dat regelen wij niet. Ok vrijdag ik word wakker gebeld, ja hij mag naar huis. Ik zeg zo kan hij lopen. Verpleegster aan tel, ehm nee. Kan hij zo naar de WC dan. Verpleegster: nee ook niet. Ik: is het dan slim om hem dan naar huis te sturen. Zij; ehm nee niet echt. (ik zat van zuch dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen) Gelukkig zijn ze dan zelf uiteindelijk gaan zoeken naar een plek waar hij verzorgd kan worden. Maar ik werd uiteindelijk weergebelt van ja kan je zijn rolstoel brengen, ik zeg zo van ja leuk en aardig maar ik kan hem niet brengen heb andere afspraken en ik ga niet helemaal van hier naar daar rijden. Zij zo van ja maar hij moet hier toch echt heen want wij hebben hem nodig als we hem maandag naar het verzorgingstehuis brengen. Ik zat echt zo van ben je wel lekker. Heb toen maar de buurman van mijn vader gebeld of zij hem kunnen brengen ze hebben ook een sleutel gelukkig en gelukkig konden ze hem brengen maar anders had het ziekenhuis mooi pech. Vond echt een schande hoe ze met hem omgingen en je laat iemand niet een dag wachten als hij niet normaal naar de wc kan.  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 30, 2012 1:18 pm
Dingen die niet in de snelheid gaan die ik wil  
PostPosted: Sun Sep 30, 2012 3:20 pm
de roleback van gisteravond op guild wars was een progres van een uur kwijt als het al niet meer was -.-  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Oct 01, 2012 5:07 am
X: "Ik ga nooit meer naar Gaia Online! Ze zijn een stelletje oplichters!!"
Ik: "Maar, het was je eigen schuld?"
X: "Nietus! Zij zeiden niet dat dat niet mocht!"
Ik: "Maar de tekst er onder gaf aan dat..."
X: "Zij zijn oplichters! Ik zal nooit meer inloggen!! Ze krijgen geen cent meer van me!"

5 jaar later

X: "Oh, ik kan weer op mijn account! Let's throw money at them!!"

ARGH! scream  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 86 87 88 89 90 91 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum