Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 93 94 95 96 97 98 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Feb 25, 2013 1:05 am
Kort geslapen XD Misschien maar eens vroeg naar bed,... (yeah, right!)  
PostPosted: Mon Feb 25, 2013 9:32 am
kittyocean
Kort geslapen XD Misschien maar eens vroeg naar bed,... (yeah, right!)
This. But it was worth it. Ik kreeg mijn kop niet stil tot ongeveer 1 uur. (nouja, toen was 'ie stil genoeg. xp )  

Lemau

Friendly Fatcat


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Feb 25, 2013 12:38 pm
zo een lange dag crying te veel emoties en te veel lichamelijk gedaan x.x  
PostPosted: Tue Feb 26, 2013 9:42 am
Die rotdroom van vannacht  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Feb 26, 2013 1:01 pm
nog steeds niet fit voelen stressed  
PostPosted: Wed Feb 27, 2013 6:33 am
t is miss niet little maar het pisses me really off

T is mijn moeder ofwel haar man die door haar heen werkt, Ze is alleen maar achterdochtig over hoe ik met het geld van mijn pa omga ze maakt zich zorgen over of mijn broertje wel wat krijgt. Nou sorry ma maar mijn broertje krijgt wel degelijk wat hem toekomt maar ik ga niet zelf alle kosten ophoesten voor het huis, welke leeg gehaald moet worden en in zijn oude situatie hersteld moet worden en het heen en weer rijden naar het noorden met de auto van mijn pa. want met een auto kan je net wat meer meenemen en die benzine ga ik niet zelf betalen.
Ze denkt zonodig er alles van af te weten nou mooi niet, ik denk ook als er schulden waren geweest dat dan al helemaal de bom was omploft verder had ik mijn adres van een van de afschriften afgeplakt omdat ik geen zin had in nog meer gestalk. Kreeg ik via de notiaris te horen dat mijn moeder had gevraagd waarom dat was afgeplakt nou daarom. Ik ben haar helemaal zat.

Verder kan ik hun nek omdraaien en mag die man van haar nu terplekke dood neer vallen hij heeft alleen maar elende gebracht in het leven van mijn moeder en dat van mijn broerje en mij. Maar mijn moeder heeft zelf gekozen om verder met die stomme rot gast te leven en ze hoeft mij daar niet meer te bij betrekken ze heeft nu echt haar dochter verloren en dat heeft ze alllemaal aan haar zelf te danken door niet voor haar kinderen te kiezen.

Ik ben mijn moeder al meer dan 4 jaar kwijt en nu ben ik ook mijn vader kwijt.
En helaas blijft mijn moeder met haunten (is dat het goede woord) als een geest me elke keer opzoeken en het bloed onder je nagels vandaan halen.....

Sorry als het ernstig overkomt, (is het helaas ook) maar ik moest het toch ergens kwijt sweatdrop  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Lemau

Friendly Fatcat

PostPosted: Wed Feb 27, 2013 10:48 am
Well... yikes. And here I thought I had it bad... Or, well, used to... Het valt nu wel mee.

STILL!

Beide(!) Wii Guns kapot, geen fatsoenlijke zwarte meer te koop op korte termijn, en zo te proeven is mijn microwavelasagna (soul food) deels vergaan. Hema heeft mijn drieluik komende vrijdag klaar om op te halen. Dat is de dag dat ik zo vroeg mogelijk wakker wil worden om naar Kitt af te reizen en daar een heel lang weekend wil zijn om onder andere zombies te schieten.

Geen drieluik tot maandag (of ik moet er een uur met Kitty voor opofferen), geen zombies en met een beetje pech ook nog eens voedselvergiftiging door ironisch genoeg hetzelfde voedsel wat ik vrijdag hoop in iets betere kwaliteit te kunnen herhalen.

En WAAROM draait mijn avatar zich ineens OM? stressed

DJEEZ. Al die dingen zien er pissy small uit vergeleken met Menketi's problemen. Ik zal je die Zaterdag op de EFF vast wel ontmoeten, dan krijg je in ieder geval wel een knuffel van me (als Kitt het goed vindt, maar dat denk ik wel). xp

En TERING TIEFUS wat heb ik een worstenvingers. Typo na typo na typo na typo... gonk  
PostPosted: Wed Feb 27, 2013 11:29 am
Je zal me idd ontmoeten op de EFF ^_^ word een grote grouphug iig ^_^
En thanks, ik was ook gewoon erg boos vanmiddag -.-" maar het is wel waar wat ik had geschreven hoe graag ik het ook anders wil hebben >.<  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 27, 2013 12:29 pm
Dat ik niet zo veel KAN doen....

Ik denk dat 3 personen deze week een flink rotmoment hebben. Ik dinsdag, Menketi en Lemau vandaag... *zucht*

Laten we maar hopen dat de zon morgen beter schijnt.  
PostPosted: Sat Mar 02, 2013 2:33 pm
Me nog steeds niet helemaal lekker voelen -.-

En idd kitty het zat ons allemaal ff niet mee sweatdrop  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Lemau

Friendly Fatcat

PostPosted: Sun Mar 03, 2013 4:14 am
Ziek aan het worden? Hier? NU? You're kidding me, right, body? scream  
PostPosted: Sun Mar 03, 2013 6:33 am
^ it did come with some perks, didn't it? wink  

kittyocean
Captain


Lemau

Friendly Fatcat

PostPosted: Sun Mar 03, 2013 6:40 am
It did, but it also came with a downside. xp  
PostPosted: Sun Mar 03, 2013 8:24 am
^awww  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 04, 2013 1:10 am
Emptyness... en dan 5 dagen moeten wachten.  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 93 94 95 96 97 98 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum