|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 11:18 am
Ice Dragon Shadow - okej! xD
Cassandra G Varcolaci - Grattis till dig! : D
princess_nour - to bad på dig med! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 11:21 am
Svea Viking princess_nour - to bad på dig med! xD xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 11:43 am
Svea Viking
Astronut - Jag använder inte fire fox, fire fox är dåligt och tar upp mer plats en IE. xD
What did you say?! evil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 1:43 pm
May Li Svea Viking
Astronut - Jag använder inte fire fox, fire fox är dåligt och tar upp mer plats en IE. xD
What did you say?! evil precis vad den röda texten sa ;D nej, nu ska jag inte vara elak mot en browser, den är säkert bra på vissa saker som på till exempel Gaia. : P
*host*Edit*host* http://mywebpages.comcast.net/SupportCD/FirefoxMyths.html
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 12:24 pm
Svea Viking May Li Svea Viking
What did you say?! evil precis vad den röda texten sa ;D nej, nu ska jag inte vara elak mot en browser, den är säkert bra på vissa saker som på till exempel Gaia. : P
*host*Edit*host* http://mywebpages.comcast.net/SupportCD/FirefoxMyths.html Totally! biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 4:33 am
fick en brown box med igår....var SÅÅÅ nyfiken o öppnade den!! >XD ..men det var bara billigt skit..-_-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 9:29 am
Kaito-Tena fick en brown box med igår....var SÅÅÅ nyfiken o öppnade den!! >XD ..men det var bara billigt skit..-_- de är därför jag säljer, oavsett hur nyfiken jag är! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 6:38 am
princess_nour ohz0ne Miss Sweden of 83 Nu var det jätte länge sen jag fick nått! samma här cry Samma här :Osamma här xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 04, 2007 5:08 am
Svea Viking Kaito-Tena fick en brown box med igår....var SÅÅÅ nyfiken o öppnade den!! >XD ..men det var bara billigt skit..-_- de är därför jag säljer, oavsett hur nyfiken jag är! xDdu 'säljER'? så du får såna fota? jag fick den typ första gången i livet! X''D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|