|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 9:20 am
Umja Drobvirks cool Jag skrämde en massa människor idag, tror ja. Jag gick fram till random människor och skrek "NINJA!!" i ansiktet på dem. O_O Jag skulle blivit sjukt rädd XD Idag var det en liten kille som sprang ut genom en dörr precis bakom mig och skrek "FAAAANNYYYY!!!!" Ashögt till sin kompis XD Då blev jag jätterädd, för jag heter också Fanny XP Hahah! va roligt! xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 9:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 9:50 am
Drobvirks Umja Drobvirks cool Jag skrämde en massa människor idag, tror ja. Jag gick fram till random människor och skrek "NINJA!!" i ansiktet på dem. O_O Jag skulle blivit sjukt rädd XD Idag var det en liten kille som sprang ut genom en dörr precis bakom mig och skrek "FAAAANNYYYY!!!!" Ashögt till sin kompis XD Då blev jag jätterädd, för jag heter också Fanny XP Hahah! va roligt! xd Ja, det var ganska kul när jag hade kommit över chocken XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 10:06 am
Hehehe fler ninjor åt folket! XD
Skrämmas är kul, nästan lika kul att dyka upp i mysko kläder. Fast båda samtidigt slår ju allt förstås.. xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 10:28 am
Drobvirks cool Jag skrämde en massa människor idag, tror ja. Jag gick fram till random människor och skrek "NINJA!!" i ansiktet på dem. *går ner på knä och pussar på fötterna*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 10:37 am
Drobvirks cool Jag skrämde en massa människor idag, tror ja. Jag gick fram till random människor och skrek "NINJA!!" i ansiktet på dem. hahaa...bra åt dom >XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 3:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 21, 2007 6:56 am
Drobvirks cool Jag skrämde en massa människor idag, tror ja. Jag gick fram till random människor och skrek "NINJA!!" i ansiktet på dem. whoa.. Drobvirks = läskig = sant ninja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|