Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Dreamhack?

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dreamhack!
  Jaaaa!!
  Bläääää..
View Results

Bitpop

PostPosted: Sun Nov 11, 2007 6:52 am
Hej, jag undra bara om någon har varit på Dreamhack förut?
jag planerar att åka dit typ.. hmm.. sommaren 2008.
det värkar rätt kul med bungyjump, Wardog laser-TAG, gokart , arkadhall, tävlingar och världens största LAN smile

Har någon varit där?
kan du då berätta hur det var där? x)  
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 7:40 am
razz åk till birdie i uppsala istället.. smile (www.birdie.org) inget slår stämningen på birdie...

hmm... men nej jag har inte varit där... kommer nog dock åka så fort jag har eget körkort... jag e juh en liten LANhora så jag måste juh testa på världens störrsta minst en gång... men som sagt... vill du gå på ett grymt bra lan med skön stämmning så ska du åka te birdie.. brukar vara lite drygt 1000 pers där... så de e oxå ganska stort.. domokun  

SailorChibiChibiChan


Bitpop

PostPosted: Sun Nov 11, 2007 8:23 am
okej.. men jag drar nog till Dreamhack istället razz 10,000 pers där smile  
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 8:27 am
ska kanske har hört något att skolan kan sponsra vet inte om det stämer men ska se om det stämer för i så fall är det ju skit bra  

Scouten_The_Angel


Bitpop

PostPosted: Sun Nov 11, 2007 8:28 am
Birdie
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Dreamhack
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.  
PostPosted: Sun Nov 11, 2007 9:26 am
Varför är större garanterat bättre?  

LostWithin


charity lol

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 5:23 am
LostWithin
Varför är större garanterat bättre?

kanske för att det finns mera folk där o man är 'en av massan'...annars är det nog ingen annan skillnad xD  
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 9:59 am
Kaito-Tena
LostWithin
Varför är större garanterat bättre?

kanske för att det finns mera folk där o man är 'en av massan'...annars är det nog ingen annan skillnad xD

ja, men är det verkligen positivt? Jag personligen hade nog hellre åkt till birdie just för att det är mindre. och det är större chans att man blir någon.  

LostWithin


SailorChibiChibiChan

PostPosted: Mon Nov 12, 2007 12:13 pm
Spizix
okej.. men jag drar nog till Dreamhack istället razz 10,000 pers där smile


spelar det nån större roll?

vill man ha ett LAN som e sponsrat till tusen och erbjuder det mesta, eller om man e 100 % gaymer som bara åker dit för att pressa typ CS eller nått i den stilen kan man åka till DreamHack...

men om man å andra sidan vill gå på ett lite mindre LAN och skiter i om dom har särskilt många seriösa tävlingar utan mer bryr sig om den sköna stämningen så ska man gå på Birdie...

(hur många andra LAN än birdie annordnar tex en 18 meter lång hoppborg och en gnomerace-tävling i WoW för sina trogna besökare?)  
PostPosted: Mon Nov 12, 2007 12:14 pm
LostWithin
Kaito-Tena
LostWithin
Varför är större garanterat bättre?

kanske för att det finns mera folk där o man är 'en av massan'...annars är det nog ingen annan skillnad xD

ja, men är det verkligen positivt? Jag personligen hade nog hellre åkt till birdie just för att det är mindre. och det är större chans att man blir någon.


thats the spirit.. domokun  

SailorChibiChibiChan


charity lol

PostPosted: Tue Nov 13, 2007 10:45 am
danbanan
LostWithin
Kaito-Tena
LostWithin
Varför är större garanterat bättre?

kanske för att det finns mera folk där o man är 'en av massan'...annars är det nog ingen annan skillnad xD

ja, men är det verkligen positivt? Jag personligen hade nog hellre åkt till birdie just för att det är mindre. och det är större chans att man blir någon.


thats the spirit.. domokun

yepp....maybe domokun  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum