Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
vill köpa en videokamera Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

POLL
  fest
View Results

pawny_tail

PostPosted: Sun Dec 16, 2007 7:39 am
Cassandra G Varcolaci
Japp, man kan filma med den också, både i dagsljus och mitt i natten XD


jahaaa. ååh, vad soft. att filma på natten. den kameran som vi filmar med nu suger på natten. man ser ingenting. och d händer rätt ofta att vi drar igång med en film på natten liksom. så fruktansvärt skönt att filma då. behöver man inte oroa sig om saker och ting. alla sover ju då liksom. slipper man höra massa bortförklaringar från andra och massa tjaffs osv. ah, natten e bra liksom...  
PostPosted: Sun Dec 16, 2007 8:28 am
Cassandra G Varcolaci
Rezzzi
Cassandra G Varcolaci
jonge
Nja bror helt på vad du ska göra med den.....

Jag och mina kompisar spelar in olika filmer och lägger ut på youtube då duger en sådan kamera.

Haha juste har hått veta att min kompis van en rättegång och fick 12.000 som han ska köpa ny kamra för XD


Din kompis skulle jag vilja prata lite med, för jag funderar på att stämma min gamla skola..
Behöver veta hur det funkar och så :/
vad ska du stämma dom för??


Dom förstörde min framtid när dom inte gjorde ett skit mot mobbingen..

O_o a**å...det är inte skolan som ska rivas..utan alla lärare som jobbar där ska få sparken och eleverna ska typ få en straff eller nåt...jäkla skitungar Ò_ó
ibland så ska man bara mobba tillbaka när någon mobbar dej. det funkade för mej iaf 3nodding som mobbade mej och trodde att dom bvar så coola men när dom är ensamma så har dom inte lika mycket 'mobbning-power' -_-  

charity lol


jonge

PostPosted: Sun Dec 16, 2007 9:50 am
Men han får för att han blev mishandlad av en killen i vår skola...  
PostPosted: Sun Dec 16, 2007 10:21 am
vad e d för cpskolor folk går i egentligen. har knappt hört talas om droger, mobbing eller misshandlingar på de skolor jag gått i. antar att ni e från stan...  

pawny_tail


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Mon Dec 17, 2007 10:49 am
pawny_tail
vad e d för cpskolor folk går i egentligen. har knappt hört talas om droger, mobbing eller misshandlingar på de skolor jag gått i. antar att ni e från stan...


Från stan? Nää.. jag bor ju bara i lilla hallsta - man kan knappt kalla det här stället för en by ens O_o  
PostPosted: Mon Dec 17, 2007 12:23 pm
Cassandra G Varcolaci
pawny_tail
vad e d för cpskolor folk går i egentligen. har knappt hört talas om droger, mobbing eller misshandlingar på de skolor jag gått i. antar att ni e från stan...


Från stan? Nää.. jag bor ju bara i lilla hallsta - man kan knappt kalla det här stället för en by ens O_o


??? på landet? massa raggare då eller? har inte ni någon fritidsledare som kollar i korridorerna å lite sånt? typ arrangerar saker å så? hade vi iaf. han e chillig  

pawny_tail


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Mon Dec 17, 2007 12:42 pm
pawny_tail
Cassandra G Varcolaci
pawny_tail
vad e d för cpskolor folk går i egentligen. har knappt hört talas om droger, mobbing eller misshandlingar på de skolor jag gått i. antar att ni e från stan...


Från stan? Nää.. jag bor ju bara i lilla hallsta - man kan knappt kalla det här stället för en by ens O_o


??? på landet? massa raggare då eller? har inte ni någon fritidsledare som kollar i korridorerna å lite sånt? typ arrangerar saker å så? hade vi iaf. han e chillig


Det fanns massa raggare förut, men nu svämmar det över av wannabepunkare istället.. jag tycker inte om nån av dom >_<

och det hände inte nåt roligt där utöver trollebodagen och det var inte ens roligt XD *skolka, skolka*  
PostPosted: Tue Dec 18, 2007 7:24 am
pawny_tail
vad e d för cpskolor folk går i egentligen. har knappt hört talas om droger, mobbing eller misshandlingar på de skolor jag gått i. antar att ni e från stan...

mhm..det spelar nog ingen roll var man bor nånstans..det finns skit överallt -__-
tex jag har en kompis..först så började hon röka PGA att nån av hennes töntiga kompisar gjorde det, sen så (igår) fick hon lite hasch av Nån som var hos Nån av hennes kompisar... den jäveln som hade mej sej hasch delade med sej (snällt va -_-) ...
jag bryr ju mej och jag sa till henne tusen gånger o sluta röka..och tänk om hon nu börjar med detta ö_ö  

charity lol


pawny_tail

PostPosted: Tue Dec 18, 2007 7:31 am
Cassandra G Varcolaci
pawny_tail
Cassandra G Varcolaci
pawny_tail
vad e d för cpskolor folk går i egentligen. har knappt hört talas om droger, mobbing eller misshandlingar på de skolor jag gått i. antar att ni e från stan...


Från stan? Nää.. jag bor ju bara i lilla hallsta - man kan knappt kalla det här stället för en by ens O_o


??? på landet? massa raggare då eller? har inte ni någon fritidsledare som kollar i korridorerna å lite sånt? typ arrangerar saker å så? hade vi iaf. han e chillig


Det fanns massa raggare förut, men nu svämmar det över av wannabepunkare istället.. jag tycker inte om nån av dom >_<

och det hände inte nåt roligt där utöver trollebodagen och det var inte ens roligt XD *skolka, skolka*


näääj! inte wannabepunkare. <<( tycker inte om fjortisar som vill va ngt iaf. tex raggare osv. raggare...  
PostPosted: Thu Dec 20, 2007 9:57 am
...den första verkar bra! inte så farligt dyr! blaugh  

Ninjai Emily


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Thu Dec 20, 2007 11:55 am
pawny_tail
Cassandra G Varcolaci
pawny_tail
Cassandra G Varcolaci
pawny_tail
vad e d för cpskolor folk går i egentligen. har knappt hört talas om droger, mobbing eller misshandlingar på de skolor jag gått i. antar att ni e från stan...


Från stan? Nää.. jag bor ju bara i lilla hallsta - man kan knappt kalla det här stället för en by ens O_o


??? på landet? massa raggare då eller? har inte ni någon fritidsledare som kollar i korridorerna å lite sånt? typ arrangerar saker å så? hade vi iaf. han e chillig


Det fanns massa raggare förut, men nu svämmar det över av wannabepunkare istället.. jag tycker inte om nån av dom >_<

och det hände inte nåt roligt där utöver trollebodagen och det var inte ens roligt XD *skolka, skolka*


näääj! inte wannabepunkare. <<( tycker inte om fjortisar som vill va ngt iaf. tex raggare osv. raggare...


Nej, det gör inte jag heller -_-
Dom borde skaffa sig ett liv och inte byta stil varannan vecka bara för att följa modet eller nåt annat dumt påhitt.
Man ska ju vara såsom man själv vill och modet skapar man själv...  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum