|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 1:56 am
Nu behöver jag hjälp med en sak xD
Det är något med att hitta ord i bokstäver och här kommer bokstäverna + som ord jag redan har hittat.
BTW ordet s**t funkar inte.
T H I F G S
sit this his hit gift fit fits gifts fig figs -------- fights fight sigh Shift Gifts Sight --------
Skulle bli extremt glad om jag fick hjälp xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 8:13 am
Shift His Gifts Sight
varssågod, får man fråga vad du ska använda orden till?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 11:23 am
it, if, is, hits, fit, fits, fig, figs
får man ta förkortningar? för i så fall fungerar även GIS (Geographic Information System) HIF (Hammarby IF)
det var allt just nu, hoppas det hjälpte smile
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 12:19 pm
Fight Fights
Hoppas det hjälper ^-^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 1:24 pm
Ginqx Fight Fights Hoppas det hjälper ^-^ Jag tror att WTF its Yoshy skrev det i början... Sorry om jag förstörde...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 1:55 pm
DaDavidov The Terrible! Ginqx Fight Fights Hoppas det hjälper ^-^ Jag tror att WTF its Yoshy skrev det i början... Sorry om jag förstörde... NO, NEVER! Du förstörde mina ambitiösa drömmar! >:''O *omg* .. Nejmen, eh, jag märkte det efter att jag hade skrivit och då orka jag inte ändra/ta bort meddelandet. xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 2:10 pm
DrCarl Shift His Gifts Sight varssågod, får man fråga vad du ska använda orden till? det är till en skoluppgift
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 2:11 pm
DaDavidov The Terrible! it, if, is, hits, fit, fits, fig, figs får man ta förkortningar? för i så fall fungerar även GIS (Geographic Information System) HIF (Hammarby IF) det var allt just nu, hoppas det hjälpte smile nepp inga förkortningar xD men tack ändå xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 10:18 am
WTF its Yoshy DaDavidov The Terrible! it, if, is, hits, fit, fits, fig, figs får man ta förkortningar? för i så fall fungerar även GIS (Geographic Information System) HIF (Hammarby IF) det var allt just nu, hoppas det hjälpte smile nepp inga förkortningar xD men tack ändå xD no prob mrgreen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2008 10:22 am