Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Eurovision! :B Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

fortjänade Sverige en bättre plats?
  ja
  nej
  kanske
View Results

charity lol

PostPosted: Sun May 25, 2008 12:30 pm
Big Applecake
Sverige borde ju ha vunnit!!
Även om låten sög :/
Vi skulle ha skickat Sibel eller Nordman eller Fronda!
Hoppas Måns Zelmerlöw vinner nästa år.

Jag tyckte Armenien eller (såklart) Finland skulle ha vunnit :B

Håller med om Sibel och Måns xD Den här gången Sibel ja, hon sjunger så underbart och skulle ha varit i tio-i-topp listan surprised  
PostPosted: Sun May 25, 2008 12:31 pm
Kaito-Tena
Cassandra G Varcolaci
Jag skrattade i evigheter när jag såg den hjärndöda perrellis miner XD

Hon trodde väl allvarligt talat inte att hon kunde vinna det där? En gammal tant som klär sig som en fjortis-strippa... USCH!

Både hon och Carola är så äckliga så det stinker ända hit.. kan inte dom båda frälsa världen med att gå i pension >_<

---

Ja, jag vet att jag inte varit inne här på evigheter.. men jag håller till på andra sidor och dom få gånger jag loggar in här är när jag vill kolla upp en tråd på forumet. Annars är det bara Qriser som gäller, jag har stigit ut ur garderoben för andra gången!

jag tycker också att hennes klänning var lite för mycket, jag menar hennes ben såg konstiga ut som om dom typ..stack ut xD Hon från Ukraina hade en nästan likadan klänning och den såg bättre ut på henne, kanske för att hon är lite kortare, eller så passar den henne bara, idk xD

Första gången jag såg henne trodde jag hon var klädd i foliepapper. :O
Men usch, hon ser verkligen hemsk ut. Jag vet inte, men det är något läskigt med hennes kropp, hon ser lite ut som en man på någotvis.  

Mintsoup


charity lol

PostPosted: Sun May 25, 2008 12:32 pm
Rezzzi
Svergie suger, vi överskattar oss själva. Bara för att vi skickar nån som har vunnit eurovision förut betyder det inte att vi har en chans att vinna. >.<
Vi skulle skickat kebabpizza slivovitza, då skulle vi åtminstånde fått lite röster ifrån öst staterna O.O

A, fast Perelli har väl aldrig vunnit eurovision? xD

ja kebabpizza! vi skulle ha fått fler röster o..lite..skratt D':
Och ett fail med Brjön som skulle sagt upp rösterna? han var inte rolig D:  
PostPosted: Mon May 26, 2008 11:14 am
kollade inte eftersom sveriges låt sög
Nordman skulle ha vunnit!!
 

Taihen da


Ginqx

PostPosted: Mon May 26, 2008 11:30 am
Kaito-Tena
Ginqx
Jag tycker att Dima Bilans förra låt var bättre, faktiskt. : o
Och ärligt, visst var skridskoåkaren sämst? xD Det såg bara konstigt ut när han åkte runt honom sådär n_n

Men, jaja, om vi hade skickat Rongedal hade vi ju vunnit, det vet väl alla. 8D Haha.

Båda Dima Bilands låtar var bra, han skulle även ha vunnit förra gången om inte lordi fanns xD
---
Skridskoåkaren tog i allt vad han kunde, såg roligt ut xD Men han var jätte duktig för hur lätt är det att åka på en så liten plats? :/


Jooo, helt sant. Jag tycker att de var konstiga som tog med honom överhuvudtaget - det såg ju inte särskilt snyggt ut. o_o'  
PostPosted: Mon May 26, 2008 11:38 pm
nu har jag hört Rysslands låt (nope, jag kollade inte på ESC) och jag tycker den var väldigt bra! ^^  

Svea Viking
Crew


charity lol

PostPosted: Tue May 27, 2008 7:21 am
Ginqx
Kaito-Tena
Ginqx
Jag tycker att Dima Bilans förra låt var bättre, faktiskt. : o
Och ärligt, visst var skridskoåkaren sämst? xD Det såg bara konstigt ut när han åkte runt honom sådär n_n

Men, jaja, om vi hade skickat Rongedal hade vi ju vunnit, det vet väl alla. 8D Haha.

Båda Dima Bilands låtar var bra, han skulle även ha vunnit förra gången om inte lordi fanns xD
---
Skridskoåkaren tog i allt vad han kunde, såg roligt ut xD Men han var jätte duktig för hur lätt är det att åka på en så liten plats? :/


Jooo, helt sant. Jag tycker att de var konstiga som tog med honom överhuvudtaget - det såg ju inte särskilt snyggt ut. o_o'

det såg förjävlit ut helt enkelt xD men det skulle vara bättre om han inte viftade med armarna lika mycket eller "dansade" på ett annat sätt..xD  
PostPosted: Tue May 27, 2008 7:25 am
Mintsoup
Kaito-Tena
Cassandra G Varcolaci
Jag skrattade i evigheter när jag såg den hjärndöda perrellis miner XD

Hon trodde väl allvarligt talat inte att hon kunde vinna det där? En gammal tant som klär sig som en fjortis-strippa... USCH!

Både hon och Carola är så äckliga så det stinker ända hit.. kan inte dom båda frälsa världen med att gå i pension >_<

---

Ja, jag vet att jag inte varit inne här på evigheter.. men jag håller till på andra sidor och dom få gånger jag loggar in här är när jag vill kolla upp en tråd på forumet. Annars är det bara Qriser som gäller, jag har stigit ut ur garderoben för andra gången!

jag tycker också att hennes klänning var lite för mycket, jag menar hennes ben såg konstiga ut som om dom typ..stack ut xD Hon från Ukraina hade en nästan likadan klänning och den såg bättre ut på henne, kanske för att hon är lite kortare, eller så passar den henne bara, idk xD

Första gången jag såg henne trodde jag hon var klädd i foliepapper. :O
Men usch, hon ser verkligen hemsk ut. Jag vet inte, men det är något läskigt med hennes kropp, hon ser lite ut som en man på någotvis.

heh aa..Men utseendet ska man inte skylla på, för alla vi ser olika ut xP utan framträdanten och låten o så :/  

charity lol


Naii-kun

PostPosted: Tue May 27, 2008 9:03 am
[ M.I.A ]
bara jag som tyckte att turkiets bidrag var bäst?


jag tyckte ocks det  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum