|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 3:06 pm
Jag vet inte om ni märkt men jag har knappt varit inne på några dagar. Iaf för några dagar sen började min älskade dator bete sig JÄTTE konstigt och jag visste att det var virus eller nått för mitt virus program har gått ut.
Jag fick tips om gratis program men dom hittade ingenting! Så jag hittade ett jätte bra köp virus program där man kunde ladda hem och söka igenom datorn innan man köper. Och gissa vad den hitta: 13 hot och 490 infektioner! eek Jag köpte programmet och körde det en gång och nu funkar datorn hur bra som hellst! blaugh Och det var inte dyrt heller!
Til försvar för gratis virus programmen så hade jag nästan bara adware, spyware och malware på datorn.
Programmet heter Spyware Doctor with Antivirus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 2:32 am
jag kör med avast!, gratis och varnar bra Sen har jag Hijackthis att kolla på sånt som avast! missar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 2:50 am
fixfax jag kör med avast!, gratis och varnar bra Sen har jag Hijackthis att kolla på sånt som avast! missar Jag Med : D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 1:23 pm
gonk Jag har upptäckt ett fel!! Hotmail funkar inte! Spyware doctor har gjort nått så att jag inte kan öppna hotmail!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|