|
|
|
|
Posted: Sat Mar 07, 2009 12:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 3:06 am
Mikusagi Haha, oooh så svårt att bli favorit när det bara fanns ett bidrag! Jag har än så länge betalat för 5 bidrag, så minst 4 till kommer. Mikusagi Mitt femte bidrag: Jag tyckte jätte mycket om den guld vita! Jag kommer nog sno outfiten till min egen avi! Om det går bra Och favvo! Det är Miss Sweden som svarar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 3:10 am
deliogarr Mina damer och herrar, får jag presentera... Herr Gene Kelly!~I'm singin' in the rain~ ~Just singin' in the rain~ ~What a glorious feelin'~ ~I'm happy again'~ Favvo! Ibland kan det dröja innan trade blir accepterad. Men det är bara att fortsätta tekteka!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 3:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 08, 2009 3:13 am
Tack Teng och Miku för donationerna! heart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 15, 2009 3:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 1:04 pm
fan att det skulle regna(snöa gonk ) idag igen....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 02, 2009 2:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 11:36 am
ska inte vinnaren utses snart?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 9:46 am
Mjo vi är ju inne på en ny månad nu. Men vi får snällt vänta på Miss Sweden smile Hon har säkert massa viktigt att sköta.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 23, 2009 4:01 am
LostWithin Mjo vi är ju inne på en ny månad nu. Men vi får snällt vänta på Miss Sweden smile Hon har säkert massa viktigt att sköta. ja, och snart inne på nästa månad... Jag tror hon har mycket med pluggeriet och tar en paus från gaia.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 2:37 am
Förlåt att det tagit sån tid. Har haft fullt upp i skolan. Jag ska försöka vara mer aktiv nu. Men jag tänkte ta en paus med T-T-Tävlingen ett tag tills jag vet hur mycket jag kommer vara online. /Miss sweden
Vinnarna är: 1:a plats - deliogarr 2:a plats - mikusagi 3:e plats - tenglina
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 11:46 am
Wheeey! Jag måste säga att vi gjorde väldigt snygga avatarer smile
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 18, 2010 6:08 am
Är mars tek-tek redan avslutad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 21, 2010 1:38 pm
Om du refererar till tävlingen ovan så är den från förra året. Ingen tävling för i år har lanserats. Tyvärr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|