|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 2:20 am
Jag undrar bara ifall någon ska på någon kul festival i sommar?^^ Säg gärna vilken ni ska till, vilka ni vill till och vilka band ni ska se biggrin
Själv ska jag till arvikafestivalen och se dektetivbyrån och depeche mode blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 3:23 am
Nope, ska inte på någon alls...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 3:39 am
Skulle dö för att få gå på Metaltown, men får inte emo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 7:30 am
Bara Metaltown for mej surprised Inte råd med SRF..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 11:10 am
xXlittlemeXx Skulle dö för att få gå på Metaltown, men får inte emo varför får du inte gå på metaltown? O.o min pojkvän ska dit! jag har dock inte råd, ska te arvika istället så jag är nöjd^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 07, 2009 11:32 am
jag ska inte på nån festival men jag ska åka på klassresa till London så det ska bli jätte kul whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 2:56 am
Nomade jag ska inte på nån festival men jag ska åka på klassresa till London så det ska bli jätte kul whee åh, jag var i london förra våren, det ätr en helt underbar stad<3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 3:19 am
Nop men dock kommer jag åka utomlands : D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 08, 2009 6:37 am
Tinkis Nomade jag ska inte på nån festival men jag ska åka på klassresa till London så det ska bli jätte kul whee åh, jag var i london förra våren, det ätr en helt underbar stad<3 jag längtar till vi ska dit men det vart bara 5 dagar och 4 nätter, det kunde ha varit mer tycker jag neutral
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 10, 2009 5:20 am
Jag skulle ha åkt till Ruisrock men jag tror inte jag orkar med det i sommar, tänker nog bara ta det lugnt och slappa.. och möjligen åka till stan och shoppa <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 19, 2009 2:08 am
Skulle väll vara Emmaboda eller Metaltown, om jag får tid, är det för sent att köpa biljetter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 19, 2009 2:48 am