Welcome to Gaia! ::

Reply Cinderella's Eyes
Virallinen vitutus topic

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Raawrg
  D:
View Results

Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Mon Dec 21, 2009 9:36 am
Raagplörghplätsplöp. Tänne kaikki vitutus.

Myin toisen mun Macaweista ja heti oli joku ruikuttaja laittanu mulle pm'n että pliiz lahjota se macaw mulle niinq joululahjax plox? Oon niin köyhä ruikutiruikuti. Pistin takas viestin et toi on aika töykeetä tulla kyselee noin arvokasta lahjaa tuiki tuntemattomalta tyypiltä. En itse tekis ellei se sit olis joku give away thread. Toivottavasti pahotin sen mielen, koska se sai mut vittuuntumaan. HAHAHAHA.  
PostPosted: Mon Dec 21, 2009 10:11 am
Noita tulee mulle koko ajan vastaan, koska olen aktiivinen MP:ssä ja Gaia Aquarium forumilla. GA:ssa on paljon rikasta porukkaa liikkeellä, niin sinne iskee paljon noobeja ja scammereita. Niin sitä saa sit sietää kaiken näköistä jos näyttää vähänkin rikkaalta. Riippuu tavasta miten ne kysyy, ja tietty mielentilasta, että ignoraanko mä kyselyn vai pistänkö mä jotain takas.

Ei niistä kannata liikaa hermostua. Ei ne sillä katoa Gaiasta. Laita PM:t yms. friends only jos et kestä niitä.  

Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic


Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Tue Dec 22, 2009 12:13 am
Joo, tommosia riittää kyllä. Otti vaan päähän kun muutenkin särki päätä ja oli väsy olo. On niitä ennenkin tullu vastaan. Nyt vaan jotenkin riitti. Jos ei omassa maassa saa cashiä puhelimella niin aina on PayPal.  
Reply
Cinderella's Eyes

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum