Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Ingen dator!

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

X-antippa

PostPosted: Fri Feb 05, 2010 11:49 pm
Hej allihop.
Jag har varit mycket osynlig mellan varven (utom till dels i Aquarium forumet då jag behöver massor av guld...) Jag bröt med min fästman i slutet av juli-09 och sedan mitten av september varit utan min egen dator som han snodde med sig till UK. trots dostolsbeslut har han fortfarande inte lämnat tillbaka den.... Behöver jag säga mer?
Nu har jag en liiiiiiiten lånedator, storlek A4-papper och en 7,s mbit uppkoppling. I alla fall något!
Karlsloken håller jag på att göra något åt. Självklart är jag arg etc, men det tar sin lilla tid.
Jag försöker komma ikapp och hoppas att min tävling om Hermit Cats kan komma igång igen. Dessa priser är reserverade redan tidigare, så de finns självklart tillgängliga. smile Nu har de dessutom blivit sällsynta i Booty grab och värdet har ökat till några 1000 från cirka 500 på MP...
Ville bara uppdatera er... smile

Ha kul nu.  
PostPosted: Sat Feb 06, 2010 8:47 am

HERREN SHEOGORATH, VILKEN KARL! sad

 

DaDavidov The Terrible!

Versatile Prophet

3,900 Points
  • Beta Contributor 0
  • Beta Voter 0
  • Beta Citizen 0

snelhest

PostPosted: Wed Feb 10, 2010 12:36 pm
DaDavidov The Terrible!

HERREN SHEOGORATH, VILKEN KARL! sad




How dare you call on the prince of madness??

@X-anti; Var killen eller datorn största förlusten?
 
PostPosted: Wed Feb 10, 2010 12:48 pm
snelhest
DaDavidov The Terrible!

HERREN SHEOGORATH, VILKEN KARL! sad




How dare you call on the prince of madness??



IN THE MIND OF THIS BELIEVER, CALLING UPON A WORSHIPPED GOD IS NOT SOMETHING ONE MUST CEASE TO DO, BUT RATHER SOMETHING THAT SHOULD BE ENCOURAGED!

 

DaDavidov The Terrible!

Versatile Prophet

3,900 Points
  • Beta Contributor 0
  • Beta Voter 0
  • Beta Citizen 0

X-antippa

PostPosted: Mon Feb 15, 2010 1:30 pm
Ja. Varför bröt jag förlovningen och gav upp min barndomsdröm? Många skäl. (Lånad dator just nu förresten. Går inte spela Booty Grab på någe vidare alls... )
Vad som gör mig så himla förb***** är alla lögner - brutet avtal i domstol - urdåliga ursäkter etc etc... Jorå... Förlikningen (som var min enda chans till att inte bli utslängd på gatan) bröt han snabbt som ögat.
Det som gör så förtvivlat ont är att en man som varit så underbar sakta men säkert slutade bry sig steg för steg... Innerst inne har jag fortfarande samma känslor för honom som förr. men när ett förhållande blir sådant att man sjunker djupare ner i depressioner över hur det är och inte blir lyssnad på alls - vad gör man till sist?
Det som gör mest ont är att han tidigare fått stöd för sintt dåliga beteende och sina lögner. Men det blirr annat av så fort jag samlat all dokumentation jag behöver. Rätt ska vara rätt!
Datorn betyder massor eftersom han med den tog ALLA mina personliga filer - foton mm mm! Tyvärr oersättliga eftersom ingen back-up fanns. Bla bilder på mina champion marsvin - som ej lever längre, släktingar och vänner från hela världen. Mina egna poem, Brev till myndigheter mm...
Dessa filer har jag varit lovad sedan September! Därför är datorn så himla viktig. Också därför att jag behöver en dator att arbeta med. och jag har inte råd köpa en ny.
Nu har jag gnällt nog....  
PostPosted: Thu Mar 25, 2010 8:10 am
Hermitcats är jättesöta och jag har råkar många kvar ändä sen... kanske november 2009.
Nåväl, jag hoppas att det ordnar sig för dig.  

emmysailorstar

Blessed Survivor

6,900 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Citizen 200
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum