|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:07 am
Här kan man skriva sitt/sina favoritcitat som man hört eller kommit på själv... Det får vara på svenska eller engelska, men finns det någon som vill ta det på ett annat så varsågoda... Bara det finns en översättning =) Jag börjar med en själv...
”There is no tyranny in the state of chaos”
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:11 am
"I hope I didn't brain my damage" - Homer Simpson rofl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:13 am
Ria till lönnmördaren: "Skär upp mig!"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:13 am
Tenglina "I hope I didn't brain my damage" - Homer Simpson rofl Den älskar jag! Trevligt att du ville titta in och lägga upp ett citat biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 11, 2006 11:19 am
Det är inte ett citat för än det har blivit citerat av någon annan. Alltså kan man inte "komma på sina egna citat". Men jag gillar Orscar wildeismer: “It's gotten to the point where anyone can make up quotes about Oscar Wilde and say they're from Oscar Wilde.” ~ Oscar Wilde on Oscar Wilde http://uncyclopedia.org/wiki/Main_Page
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 12, 2006 12:19 pm
"Before you criticize you should walk a thousand miles in that man's shoes. That way, when you do criticize him, you'll be a thousand miles away and have his shoes"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 5:00 am
"Att tänka innan man pratar är som att torka sig innan man skiter" av MrArboc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 19, 2006 11:08 am
"Att våga vara alternativ är inte att vara hiphoppare" wink Det är så kul att reta hiphoppare, speciellt dom som hatar min stil ^_^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 8:16 am
"So this is the forest....... I like it"
"But i like cokies"
dom är från "Over the hedge"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 12:01 pm
"Need to ones you love and love the ones you need" - SOAD
Och såklart från en underbart roliga sida, nämnligen tjuvlyssnat.se:
(Mamma och barn är och handlar. Barnet vill inte skriva sluta skrika...) Barn: MUÄÄÄ! Mamma: Om du inte är tyst nu så dör Björne! Barn: *blir väldigt tyst*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 22, 2006 2:07 am
Cassandra: Ha! Bra sagt! cool
"One day I will kill him without knowing sorrow but after that day, I will miss his company and warmth." - En av mina karaktärer pratar om en annan karaktär från min fiction. ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 4:15 pm
"Det hänger inte ihop på fel sätt!" ~Mig själv, angående saker som inte är random. xP
Everything is possible with alot of training and way more failures. ~Också mig själv. xD
O mitt favoritcitat som också är det mest sanna citatet. Truly if there is evil in this world, it lies whitin the heart of mankind. ~Edward D. Morrison
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 10:46 am
Bist du Sklave deiner angst oder Herre uber deine Seele? (är inte säker på att allt är rättstavat) - Från en film, som hette 'Lin' - ''Robbinhoods dotter'' i filmen
Översättning: Är du slav till din rädsla eller herre över din själ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 13, 2009 10:51 am
"Jag är en idiot som aldrig förstått att förråda en vän är det värsta av brott Jag skrattar inte längre Jag mår illa när Jag ler Jag lämna dig till vargarna och bara gick min väg" -Imperiet:jag är en idiot-
Jag älskar skuggan på Blå himlen bar. Jag går dit och dör en bit, en bit varje dag. Där dansar oskulden som glittrande guld, bland trasiga hjärtan dränkta i skuld. -Imperiet:blå himlen blues-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|