|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:29 am
fick stå i 2 timmar på golfträningen med spöregn >.< det e surt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:35 am
Det slutade regna innan jag behövde gå ut ur skolan cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 11:47 am
Regn är vackert, när det regnar brukar jag dikta..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 1:10 pm
Cassandra G Varcolaci Regn är vackert, när det regnar brukar jag dikta.. haha snygg avi! xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 1:14 pm
Har bara duggat lite här så de har vart najs :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 1:33 pm
här har d då spöregnat hela dagen nästan... lite trist.. fast jag gillar regn för d mesta biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 17, 2007 2:18 pm
Tycker oftast oxå om regn men det är rätt surt om man ska till skolan på morgonen och blir genomsur på vägen till bussen.. Ingen hit sånna grejer..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 6:56 am
LostWithin Tycker oftast oxå om regn men det är rätt surt om man ska till skolan på morgonen och blir genomsur på vägen till bussen.. Ingen hit sånna grejer.. HATAR REGN crying ' regnar ju alltid när jag plattat mitt hår : (
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 8:43 am
^^ här i borås regnar det inte blaugh blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 11:13 am
[ M.I.A ] LostWithin Tycker oftast oxå om regn men det är rätt surt om man ska till skolan på morgonen och blir genomsur på vägen till bussen.. Ingen hit sånna grejer.. HATAR REGN crying ' regnar ju alltid när jag plattat mitt hår : ( håller med!! crying jag plattar min lugg varje dag och den blir helt förstörd, krullig när det regnar!!! crying
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:00 pm
Regn äger ju! Askul med regn. x3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:03 pm
Fjuff [ M.I.A ] LostWithin Tycker oftast oxå om regn men det är rätt surt om man ska till skolan på morgonen och blir genomsur på vägen till bussen.. Ingen hit sånna grejer.. HATAR REGN crying ' regnar ju alltid när jag plattat mitt hår : ( håller med!! crying jag plattar min lugg varje dag och den blir helt förstörd, krullig när det regnar!!! crying Men åjåjåjåj! Det betyder att ni är för fåfänga : P Jag fixar oxå mitt hår ibland men jag blir inte suicidal ifall det blir ********. ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:11 pm
regnar jämt här -_-...
'vill du drunka? Varför springa ända till sjön, gå ut! 8 )'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 12:32 pm
Kaito-Tena regnar jämt här -_-... 'vill du drunka? Varför springa ända till sjön, gå ut! 8 )' pwned x_X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|