|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 8:33 am
och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 1:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 1:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 6:26 pm
Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 7:53 am
saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. >Littlebig Planet, Assasins Creed, Locoroco, Ninja Gaiden etc. då? : P + att jag inte har en ps2:a så jag lär skaffa FF12 snart.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 8:07 am
Mr_RPG saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. >Littlebig Planet, Assasins Creed, Locoroco, Ninja Gaiden etc. då? : P + att jag inte har en ps2:a så jag lär skaffa FF12 snart. Locoroco har väl inte kommit till PS3 än? O Ninja Guiden är inte värt att skaffa en PS3 för bara det. xP Men OMG hur kan du INTE ha en PS2? O_O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 9:03 am
Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 åkeeeej...em...o nu så sitter mitt marsvin o biter mina strumpor.....:'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 12:30 pm
saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. + DYRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 12:37 pm
Scouten_The_Angel saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. + DYRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + Sony scream
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 5:37 am
Mr_RPG saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. >Littlebig Planet, Assasins Creed, Locoroco, Ninja Gaiden etc. då? : P Metal Gear Solid 4 :O !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 5:45 am
Tjoo' kan nån donata plz jag e typ as poor min kompis ice dragon shadow har hjälpt mig lite mrgreen xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 10:14 am
Scouten_The_Angel saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. + DYRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är därför Star Ocean 4 kommer senare. För att dom hinner göra det bättre medan folk hinner spara pengar. ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 10:45 am
snelhest Scouten_The_Angel saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. + DYRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + Sony scream + Grafik - Red circle of death sad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 24, 2007 12:01 pm
saiyoucho Mr_RPG och nu står en PS3 och uppdaterar sytemet i vårt vardagsrum :3 Men men, det finns ju inga bra spel till PS3 innan Final Fantasy XIII och Star Ocean 4 kommer ut. FF13 heart heart heart Jag vill ha ett PS3 crying får tvinga nån kompis som har PS3an att köpa de -___- hoppas de kommer nått liknande till Wii..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|