|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 12:32 pm
hur kunde dom!(?)
"ÄLSKA DIF,HATA AIK,FÖR ALLT BAJEN GÖR ÄR ATT STÅ PÅ TÅ" jävla bajen pundare!!PUNDARE!!PUNDARE (en liten fin sång som alla älskar smile den låten används mot bajen twisted ) OMG sm guld here we come!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 12:52 pm
inga komentarer XD
förstår mig inte på fotboll .w.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 1:31 pm
... du är lika konstig som alltid, när ska du lära dig att fotboll är tråkigt? xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 10:20 pm
Svea Viking ... du är lika konstig som alltid, när ska du lära dig att fotboll är tråkigt? xD fotboll e inte tråkigt... fotboll e heart heart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 25, 2007 11:16 pm
Miko TokiTokiy inga komentarer XD förstår mig inte på fotboll .w. då är vi 2 xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 6:20 am
Rezzzi hur kunde dom!(?) "ÄLSKA DIF,HATA AIK,FÖR ALLT BAJEN GÖR ÄR ATT STÅ PÅ TÅ" jävla bajen pundare!!PUNDARE!!PUNDARE (en liten fin sång som alla älskar smile den låten används mot bajen twisted ) OMG sm guld here we come!! gå å sug nånting, Bajen vann ju sin match, lilla apa
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 6:22 am
Fotboll är tråkigt att kolla på men kul att spela
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 6:24 am
Svea Viking ... du är lika konstig som alltid, när ska du lära dig att fotboll är tråkigt? xD Jag Förståg det efter ett tag det. xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 8:01 am
Usch för...det... .__. Så jävla svensk and pride det är över den s.k "sporten" gonk Man ska skita i sport och koncentrera sig på dator, flick/pojkvän, äta(inte i mitt fall -.-) och ha så jävla kul man bara kan... .___.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 8:29 am
Scouten_The_Angel Miko TokiTokiy inga komentarer XD förstår mig inte på fotboll .w. då är vi 2 xd och nu e vi 3 o.O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 8:40 am
irori Scouten_The_Angel Miko TokiTokiy inga komentarer XD förstår mig inte på fotboll .w. då är vi 2 xd och nu e vi 3 o.OWohooo domokun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 9:33 am
Elfsborg kommer inte att vinna SM-Guld i år crying crying crying
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 11:17 am
Fjuff Svea Viking ... du är lika konstig som alltid, när ska du lära dig att fotboll är tråkigt? xD fotboll e inte tråkigt... fotboll e heart heart Fotboll e bara kul om man spelar det själv. Alltid kul att sparka hårt på saker. xD Inte kul att titta på dock. evil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|