Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
allsång i soffan xD

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Rezzzi

PostPosted: Tue Sep 25, 2007 12:46 pm
i skolan idag hade vi musik då skulle vi sjunga The reason med Hoobastank och ingen sjöng men jag har den låten på min mobil så efter musiken satt alla i soffan då satte jag på den låten och alla börja sjunga för fulla muggar och sen kom våran matte-vikarie och fråga om vi hade allsång xD roligaste saken idag xDDDDD  
PostPosted: Tue Sep 25, 2007 1:33 pm
varför inte sjunga på lektionen och få höga betyg? xD  

Svea Viking
Crew


Refleex

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 9:53 am
: P

Måste berätta roligaste saken igår.. Kanske inte eran humor men döm mig inte!: P

Det hela började med att jag frågade några när säger man "hönor" och när säger man "höns"..

Sen sa en klasskamrat att höna heter typ pull på engelska.
Vi (jag och en annan klasskompis) sa att det inte var det.. Utan att det var det man kallar en höna.. En liten pulla... (visst gör man?!: o..)

men i alla fall..Killen som var med sa utan att tänka sig för:
Om man vill att en höna ska komma så pullar man på den.....xD

(för man säger väl "kom då..pull, pull, pull..." om man vill att en höna ska komma...?!xD)
 
PostPosted: Wed Sep 26, 2007 11:14 am
Svea Viking
varför inte sjunga på lektionen och få höga betyg? xD

För att så länge man "måste" så är det inte kul/vill man inte göra det.  

saiyoucho


Nanoi

PostPosted: Wed Sep 26, 2007 11:24 am
Där har du en poäng, Sai! xD
Sai~

Okej... 'roligaste' saken för mig idag. Måste jag bara dela med mig av~ Jag var i matsalen... och så var det jättetrångt, och vi har maten och det på sådana brickor som man hade i lågstadiet, konstigt nog, och så skulle jag tränga mig in till en ledig plats längst in vid ett bord. Då gled glaset av brickan och ner på en kille som satt där vid bordet. Och han fick all min lingondricka på sig.
...
...
gonk !
 
PostPosted: Thu Sep 27, 2007 9:50 am
Nanoi
Där har du en poäng, Sai! xD
Sai~

Okej... 'roligaste' saken för mig idag. Måste jag bara dela med mig av~ Jag var i matsalen... och så var det jättetrångt, och vi har maten och det på sådana brickor som man hade i lågstadiet, konstigt nog, och så skulle jag tränga mig in till en ledig plats längst in vid ett bord. Då gled glaset av brickan och ner på en kille som satt där vid bordet. Och han fick all min lingondricka på sig.
...
...
gonk !


"roligaste" =P  

Refleex

Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum