|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:47 am
Now we almost look the same :3 Reality!
Upptäckte just att man inte kan adda saker i posten t.ex. roll/dice eller avatarer! why!? Är de bara jag eller är de så för er också? (kanske är väldigt efter men ändå)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 1:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 3:57 am
okeej...ta bara o byt namn nu så att man inte fattar alls vem e vem -_-....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 4:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 5:36 am
Kaito-Tena okeej...ta bara o byt namn nu så att man inte fattar alls vem e vem -_-.... Bra idé
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 6:17 am
Taihen da Kaito-Tena okeej...ta bara o byt namn nu så att man inte fattar alls vem e vem -_-.... Bra idéNej! jag menade det inte! f*n!! >XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 6:20 am
Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena okeej...ta bara o byt namn nu så att man inte fattar alls vem e vem -_-.... Bra idéNej! jag menade det inte! f*n!! >XD går ju inte ändå så de e ju bara att chilla : P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 7:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 8:19 am
LostWithin Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena okeej...ta bara o byt namn nu så att man inte fattar alls vem e vem -_-.... Bra idéNej! jag menade det inte! f*n!! >XD går ju inte ändå så de e ju bara att chilla : P går gör det visst, jag kan ge matte pengar, då kan han byta namn och jag har 1 gratis kvar ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 8:22 am
Svea Viking LostWithin Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena okeej...ta bara o byt namn nu så att man inte fattar alls vem e vem -_-.... Bra idéNej! jag menade det inte! f*n!! >XD går ju inte ändå så de e ju bara att chilla : P går gör det visst, jag kan ge matte pengar, då kan han byta namn och jag har 1 gratis kvar ;Djaa det går xD men om ni ska göra det säg det sen till oss för att vi ska veta vem som e vem xD ok?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 8:27 am
Kaito-Tena Svea Viking LostWithin Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena okeej...ta bara o byt namn nu så att man inte fattar alls vem e vem -_-.... Bra idéNej! jag menade det inte! f*n!! >XD går ju inte ändå så de e ju bara att chilla : P går gör det visst, jag kan ge matte pengar, då kan han byta namn och jag har 1 gratis kvar ;Djaa det går xD men om ni ska göra det säg det sen till oss för att vi ska veta vem som e vem xD ok? aldrig! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 8:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 8:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 10:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 12:37 pm
Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking LostWithin Kaito-Tena Nej! jag menade det inte! f*n!! >XD går ju inte ändå så de e ju bara att chilla : P går gör det visst, jag kan ge matte pengar, då kan han byta namn och jag har 1 gratis kvar ;Djaa det går xD men om ni ska göra det säg det sen till oss för att vi ska veta vem som e vem xD ok? aldrig! xDJO! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|