Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
era betyg? Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ditt läge:
  sur
  glad
  kär
  arg
  hemma
  i skolan
  tråkar
  förbannad
  snurrig @_@
  konstig xD
View Results

charity lol

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 8:00 am
Går i nian. Brukade typ aldrig få bra betyg när jag gick i åttan xD. men nu när nian börjades så fick jag VG på första provet i SV (velket e asbra för att vara jag rolleyes rofl ) o sen G+ på SO-provet!!! :'D
nån som känner likadant?
eller...vilka betyg brukar/brukade ni få??
 
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 8:07 am
Ja fick alla G första terminen i åttan sen har de bara gått upp så fick jag 235p när ja slutade nian :3
Vi har inte fått betyg på något än här på gymnasiet men ja tror de kommer gå bra biggrin
 

Taihen da


cherrysmudge

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 8:09 am
i åttan fick jag mvg typ nästan i allt.
Så dom sa att jag är för bra för denna skolan.
Så jag har hoppat över nian nu smile
går i första gymnasiet ^____^ ♥
 
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 8:22 am
Själv fick jag 305 av 320 (för att min slöjdlärare inte fattade att bilden och slöjden krockade och jag valde bild EFTER ATT SYO sagt att jag skulle välja ett ämne och få behålla mitt betyg i det andra *vilket jag naturligtvis inte fick -.-* och för att Hemkunskapslärarinnan var en b***h)

Men var väl rätt nöjd med det och efter två år Gymnasietid har jag allt MVG, utom tre ämnen (Fysik A *bitchlärare* (VG), Idrott och hälsa *bitchlärare till som lovade MVG om jag fick MVG på livräddningen *jag slet för att få det** (VG) och Matte D *hade ingen ork för ämnet~* (G))

Så det är väl rätt okej. Nu har jag ett 'ledigt' år för jag studerar i japan i fyra månader X3
 

Keyhala

Liberal Browser


Svea Viking
Crew

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 8:40 am
fick 230 poäng och är nöjd med det :3  
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 8:48 am
Mina betyg? Dem ska vi inte snacka om, hehe sweatdrop Men jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet! smile  

fixfax


charity lol

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 9:01 am
fixfax
Mina betyg? Dem ska vi inte snacka om, hehe sweatdrop Men jag kom in på mitt förstahandsval på gymnasiet! smile

hahaa...xD meh kom igeen!

gött :3  
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 9:14 am
MVG: Matte A, Engelska A, Svenska A, Datorgrafik och Dartorkunskap.
Resten VG förutom Naturkunskap D;  

Mr_RPG


Umja

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 10:38 am
När jag gick ut nian hade jag 280p av 320. rolleyes  
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 10:49 am
åme hallåå jättemånga här har alla VG/MVG...jag är inte alls Så bra xD *lite avis*  

charity lol


LostWithin

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 11:35 am
är väl inte bra och inte dålig.. kan bli riktigt bra om jag vill de.
men det är sällan jag vill..  
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 11:40 am
Fick inget betyg i högstadiet då jag hade hemundervisning hela 8:an på grund av all mobbing jag gick igenom (ska stämma den skolan).

Det första gymnasiet jag gick på snuvade mig på mina poäng, så dom fick jag inte.

Det andra gymnasiet jag gick hoppade jag av från efter knappt 3 månader, av vad? Mobbing, depression och för deras idiotiska regler

>_<  

Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100

Monsieur Gaylord

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 11:56 am
När jag gick ur nian hade jag

MVG : Engelska, Bild, Slöjd och Idrott (Jag hade haft det i svenska också om vi hade läraren vi hade innan)

G : Matte, Kemi, Biologi, Fysik(Vi hade samma lärare i detta ämnet... Han sög) och så Spanska

VG : Resten

Är nöjd med mitt betyg ^^
 
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 12:02 pm
åh, nu känns de som att jag har jätte dåliga betyg ;_;

MVG: Bild

VG: Slöjd, Musik, Engelska

G: Matte, Svenska, NO, SO, Hemkunskap

IG: Idrott D:

Men mina intagnings poäng var ändå 685 men jag började på Gymnasiet cool (gjorde ett intagnings prov, bild & form, så jag fick väll rätt många extra poäng razz )  

Drobvirks


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 10:37 pm
När jag gick ut nian hade jag 255 tror jag...

Första och andra året på gymnasiet hade jag hälften G och hälften VG. Jag hade kunnat få bättre men jag tyckte att varför anstränga sig när jag kan få dom betygen utan att anstränga mig xp
Sen tog jag ett sabbats år och plugga i USA. Där vart jag motiverad och slutade året med alla A (MVG). Sen sista året på gymnasiet fick jag hälften VG och hälften MVG.

Nu älskar jag att gå i skolan! Jag är bort skämd, för jag har inte svårt för nått ämne i skolan det är bara en fråga om intresse. biggrin  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum