|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 4:01 pm
hmm... det känns som att den nya filmen "The Invisible" som man kan se trailer på i gaia cinemas är en total ripoff av den svenska varianten "Den Osynlige" eller?!?!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 4:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 8:36 pm
Man kan bli ett spöke när man ser den i cinema... fast det försvann när jag stängde! Om man vill fortsätta vara spöke då?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 4:36 am
Miss Sweden of 83 Man kan bli ett spöke när man ser den i cinema... fast det försvann när jag stängde! Om man vill fortsätta vara spöke då? de går inte tror jag...:S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 4:37 am
' va har dina kakor med min topic att göra... domokun *petar irori i magen*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 4:40 am
danbanan ' va har dina kakor med min topic att göra... domokun *petar irori i magen* allt! whee *petar tillbaka*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 5:06 am
danbanan Miss Sweden of 83 Man kan bli ett spöke när man ser den i cinema... fast det försvann när jag stängde! Om man vill fortsätta vara spöke då? de går inte tror jag...:S så meningslöst! xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 7:54 am
irori danbanan ' va har dina kakor med min topic att göra... domokun *petar irori i magen* allt! whee *petar tillbaka*neje... de finns inga kakor i "the invisible"... dom har bannat kakorna från filmen... biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 11:07 am
danbanan irori danbanan ' va har dina kakor med min topic att göra... domokun *petar irori i magen* allt! whee *petar tillbaka*neje... de finns inga kakor i "the invisible"... dom har bannat kakorna från filmen... biggrin mäh! va elakt! då ska jag då minsan inte se den scream
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 12:34 pm
irori danbanan irori danbanan ' va har dina kakor med min topic att göra... domokun *petar irori i magen* allt! whee *petar tillbaka*neje... de finns inga kakor i "the invisible"... dom har bannat kakorna från filmen... biggrin mäh! va elakt! då ska jag då minsan inte se den scream hehe... jag ska, för jag vill se om de verkligen e en rippoff av Den Osynlige
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 1:36 pm
*Tar alla och låser in i ett kassaskåp* 4laugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 3:51 pm
snelhest *Tar alla och låser in i ett kassaskåp* 4laugh määh!! *bakar mer*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 3:20 am
irori snelhest *Tar alla och låser in i ett kassaskåp* 4laugh määh!! *bakar mer**äter upp alla iroris kakor och all deg så hon inte kan baka nya*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 11:13 am
.::Det är så::. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Invisible_(film) den är baserad på boken, har de så dåligt med ideer att de måste ta våra böcker nu? eller är vi så bra att de inte klarar sig utan oss? iaf så är det en nyinspelning, som baseras på boken. En kaka till danbanan för bedriften att känna igen filmen/boken på 16sekunder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:07 pm
O3o det är väl inte så vanligt att USA gör filmer av svenska böcker? ganska coolt ^^ men inte lika coolt när det faktiskt redan finns en film sweatdrop Den är faktiskt bra 3nodding har sett den
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|