|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 4:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 7:08 am
Super smach serien äger mrgreen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 8:15 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 8:29 am
skulle inte de komma ut 2008?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 8:44 am
Taihen da skulle inte de komma ut 2008? ja tror de o:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 9:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 10:50 am
Svea Viking Taihen da skulle inte de komma ut 2008? ja tror de o:Den stora nyheten är ju att Sonic är med! *0*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 12:23 pm
Drobvirks Svea Viking Taihen da skulle inte de komma ut 2008? ja tror de o:Den stora nyheten är ju att Sonic är med! *0* Jaha, ja trodde de hade kommit ut redan. Blev helt panicslagen att ja inte visste de! xD
själv tycker ja inte om sonic så mycke dock :3 håller mig till Link ~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 4:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:23 pm
Taihen da Drobvirks Svea Viking Taihen da skulle inte de komma ut 2008? ja tror de o:Den stora nyheten är ju att Sonic är med! *0* Jaha, ja trodde de hade kommit ut redan. Blev helt panicslagen att ja inte visste de! xD
själv tycker ja inte om sonic så mycke dock :3 håller mig till Link ~Aww D: Jag älskar Sonic. Har en massa plancher och lite annan skit med Sonic på xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 12:44 pm
Jag vet inte om jag ska vara glad eller leden över att sonci skall vara med :S Det var sagt tidigare att det skulle komma ut ngn gång i December, men aja sad Big edit; Man skall kunna vara en pokemon tränare! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 2:21 pm
snelhest Jag vet inte om jag ska vara glad eller leden över att sonci skall vara med :S Det var sagt tidigare att det skulle komma ut ngn gång i December, men aja sad Big edit; Man skall kunna vara en pokemon tränare! xD Nja... Man är tränarens pokémon, Red(tränaren) står bara i bakgrunden medans du styr någon av hans pokémon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 11:53 am
Monsieur Random snelhest Jag vet inte om jag ska vara glad eller leden över att sonci skall vara med :S Det var sagt tidigare att det skulle komma ut ngn gång i December, men aja sad Big edit; Man skall kunna vara en pokemon tränare! xD Nja... Man är tränarens pokémon, Red(tränaren) står bara i bakgrunden medans du styr någon av hans pokémonJa, jo, men "charactären" heter pkmn trainer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 12:00 pm
Sonic & Kirby > The others
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 9:12 am
Å, trist att man är en fattig stundent, jag har ju inte råd med det bevars! Men jag får väl förhoppningsvis testa någon gång. Innan jag dör... ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|