|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:15 pm
Nu vill jag ha tips ;3
Nu har jag fått lite pengar i fickan (äntligen ^^; wink oxh tänkte köpa mig något brev.
Då är saker jag undrar, ska jag köpa nu eller köper jag dom sen när de nya MC's har visats? för de brukar ju efter ett tag gå ner mot 10k och sen gå upp.
När ska jag köpa?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:26 pm
ska du sälja det eller behålla? Ska du sälja ska du sälja den 15e runt öppningen då brukar de stå som högst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:42 pm
orka läga ut pengar på det stare det är ju bara onödigt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:43 pm
jag har köpt ett brev nu.. det är lika bra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 11, 2007 12:48 pm
Scouten_The_Angel orka läga ut pengar på det stare det är ju bara onödigt men xd du är ju full av MC's!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 11:03 am
May Li Scouten_The_Angel orka läga ut pengar på det stare det är ju bara onödigt men xd du är ju full av MC's!! aa....men jag köper dom på marketpalce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 11:15 am
Scouten_The_Angel May Li Scouten_The_Angel orka läga ut pengar på det stare det är ju bara onödigt men xd du är ju full av MC's!! aa....men jag köper dom på marketpalce jame :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 11:45 am
Scouten_The_Angel May Li Scouten_The_Angel orka läga ut pengar på det stare det är ju bara onödigt men xd du är ju full av MC's!! aa....men jag köper dom på marketpalce men åh! det gör ju jag med! >_<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 12:30 am
då ska du köpa efter de kommit ut, man vet ju aldrig, de kanske är jätte fula och du kanske inte vill ha dom då? :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 1:43 am
Svea Viking då ska du köpa efter de kommit ut, man vet ju aldrig, de kanske är jätte fula och du kanske inte vill ha dom då? :3 Jag tänkte nog göra så :3 Tack för tipset ;3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 7:07 am
May Li Svea Viking då ska du köpa efter de kommit ut, man vet ju aldrig, de kanske är jätte fula och du kanske inte vill ha dom då? :3 Jag tänkte nog göra så :3 Tack för tipset ;3 inga problem ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|