|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 2:51 pm
X'D jupp som ni nog vet har en bit av sverige redan fått snö
min kusin har >< inte så mycket .. men endå >O<' vi här i kalmar kommer säkert inte få snö förren slutet av mars.. om de ens kommer något =_='
Någon som har större tur med snön?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 2:58 pm
nope... biggrin men jag kan knappt vänta tills de e dags att ta ut snowboarden... 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 3:51 pm
danbanan nope... biggrin men jag kan knappt vänta tills de e dags att ta ut snowboarden... 3nodding vill också ha en snowbord! slår bara ihjäl mig själv med en men det är super kul att åka juuXD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 15, 2007 10:02 pm
vi fick snö i lördags! whee men nu har den töat bort.. sweatdrop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 12:15 am
Här har det inte kommit någon snö ännu... Men det brukar komma lite i oktober-november.. men sen töar det bort lagom till jul. Det som kommer i januari däremot brukar ligga kvar till i mars-april XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:00 am
Miko TokiTokiy danbanan nope... biggrin men jag kan knappt vänta tills de e dags att ta ut snowboarden... 3nodding vill också ha en snowbord! slår bara ihjäl mig själv med en men det är super kul att åka juuXD mjo... de e grymt kul.. biggrin men ja kommer ihåg hur de var i början... hade ont i hela kroppen efter en dag i backen... biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:01 am
Umja Här har det inte kommit någon snö ännu... Men det brukar komma lite i oktober-november.. men sen töar det bort lagom till jul. Det som kommer i januari däremot brukar ligga kvar till i mars-april XD hehe... som vanligt då... biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:03 am
Fjuff vi fick snö i lördags! whee men nu har den töat bort.. sweatdrop kan man åka skidor hos er fjuff?!?! a**å... slalom?!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:31 am
Fjuff vi fick snö i lördags! whee men nu har den töat bort.. sweatdrop 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:14 am
gillar inte snö ==' kallt...
tycker sön kunnde vara i en vanlig temperatur X3 ska klaga hoss den som skapade världen när jag är död X'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:23 am
Haft snö i en vecka nu cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:25 am
Mr_RPG Haft snö i en vecka nu cool jasså eek vart bor du då?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:31 am
Mr_RPG Haft snö i en vecka nu cool vill också ha snö crying
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:38 am
Mr_RPG Haft snö i en vecka nu cool Dela med dig lite? ninja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:51 am
danbanan Fjuff vi fick snö i lördags! whee men nu har den töat bort.. sweatdrop kan man åka skidor hos er fjuff?!?! a**å... slalom?!? jaop, det kan man! whee fast inte just nu... för nu har vi ingen snö längre ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|