Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Månadens prylar Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Vilken är snyggast?
  Vampire Hunter
  Gothic Veil
  Grunny
  Alla tre! <3
View Results

Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 7:36 am
Den här månaden har dom verkligen lyckats med grejerna, dom bästa det här året ju! Jag tyckte om dom så mycket att jag sålde scarfen och skaffade alla tre XD

Vilken/vilka tycker ni om?
Tycker ni att dom har lyckats bra med dom?  
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 7:44 am
Dom blev bra denna månaden. Tyvärr har jag inte råd med någon av dem emo Men om jag får lite tag i lite pengar köper jag veilen 3nodding  

fixfax


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 7:56 am
Bra att du inte gjorde som mig och sålde nåt jag kommer att behöva senare XD  
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 8:05 am
Cassandra G Varcolaci
Bra att du inte gjorde som mig och sålde nåt jag kommer att behöva senare XD


Jag tänker att jag kanske ska sälja något. Men jag ska se om grejerna går ner i pris först pirate Just nu har jag bara 8k :/  

fixfax


Taihen da

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 8:21 am
Ja tycker de var de sämsta itemsen på länge faktiskt ._.
hade förväntat mig en snyggare gjord grunny också
(inge illa menat)
 
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 10:00 am
Grunnyn var ju jättesööt~~  

Nanoi


Wilibald

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 10:34 am
jag har inte råd!!! crying  
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 11:06 am
Taihen da
Ja tycker de var de sämsta itemsen på länge faktiskt ._.
hade förväntat mig en snyggare gjord grunny också
(inge illa menat)
 

Svea Viking
Crew


Terishi

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 11:09 am
Meee love them all!! XD

men .. är så snål så jag brukar jämt vänta till nästa månad innan jag köper denna månadens för då har priset oftast gått ner till 9000g 83 *snål*
 
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 11:20 am
Miko TokiTokiy
Meee love them all!! XD

men .. är så snål så jag brukar jämt vänta till nästa månad innan jag köper denna månadens för då har priset oftast gått ner till 9000g 83 *snål*


det är inte snålt.. Det är smart: P
Jag brukar också vänta tills de går ner och när jag ser att de stått stilla ganska länge och kanske långsamt börjat stiga köper jag dem: )

Jag gillade denna månads grejor.: )
Det jobbigt är att det var 3 saker. Eftersom jag har ett mål att köpa alla månades grejer blir det ca 10k mer denna gång...
+ att jag bara har 11k nu...:/
 

Refleex


Terishi

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 11:25 am
Refleex
Miko TokiTokiy
Meee love them all!! XD

men .. är så snål så jag brukar jämt vänta till nästa månad innan jag köper denna månadens för då har priset oftast gått ner till 9000g 83 *snål*


det är inte snålt.. Det är smart: P
Jag brukar också vänta tills de går ner och när jag ser att de stått stilla ganska länge och kanske långsamt börjat stiga köper jag dem: )

Jag gillade denna månads grejor.: )
Det jobbigt är att det var 3 saker. Eftersom jag har ett mål att köpa alla månades grejer blir det ca 10k mer denna gång...
+ att jag bara har 11k nu...:/


vill med köpa alla grejjer 8D men tror inte jag lär använda vampyr jägar sakerna eftersom jag gillar att leka vampyr owo

aha! jag vet! en vampyr som vampyr jägare! 0w0 de måste vara en väldigt smart jägare ju eftersom han vet hur en vampyr tänker 8'D
 
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 11:44 am
Miko TokiTokiy
Refleex
Miko TokiTokiy
Meee love them all!! XD

men .. är så snål så jag brukar jämt vänta till nästa månad innan jag köper denna månadens för då har priset oftast gått ner till 9000g 83 *snål*


det är inte snålt.. Det är smart: P
Jag brukar också vänta tills de går ner och när jag ser att de stått stilla ganska länge och kanske långsamt börjat stiga köper jag dem: )

Jag gillade denna månads grejor.: )
Det jobbigt är att det var 3 saker. Eftersom jag har ett mål att köpa alla månades grejer blir det ca 10k mer denna gång...
+ att jag bara har 11k nu...:/


vill med köpa alla grejjer 8D men tror inte jag lär använda vampyr jägar sakerna eftersom jag gillar att leka vampyr owo

aha! jag vet! en vampyr som vampyr jägare! 0w0 de måste vara en väldigt smart jägare ju eftersom han vet hur en vampyr tänker 8'D


Ohh vampyrfreak! Me too, me too XD
Men du kan använda pentagramet när du är 'vampyrig'.. den är ju snygg, en sån har ju Alucard.. ehh nästan.. inte *host*  

Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100

Sonozaki-Chan

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 11:48 am
JAG VILL HA 5K SÅ HAR JAG EN GOTHIC VEIL D: Får jag låna av någon? :3

kisu? <3  
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 12:16 pm
Cassandra G Varcolaci
Miko TokiTokiy
Refleex
Miko TokiTokiy
Meee love them all!! XD

men .. är så snål så jag brukar jämt vänta till nästa månad innan jag köper denna månadens för då har priset oftast gått ner till 9000g 83 *snål*


det är inte snålt.. Det är smart: P
Jag brukar också vänta tills de går ner och när jag ser att de stått stilla ganska länge och kanske långsamt börjat stiga köper jag dem: )

Jag gillade denna månads grejor.: )
Det jobbigt är att det var 3 saker. Eftersom jag har ett mål att köpa alla månades grejer blir det ca 10k mer denna gång...
+ att jag bara har 11k nu...:/


vill med köpa alla grejjer 8D men tror inte jag lär använda vampyr jägar sakerna eftersom jag gillar att leka vampyr owo

aha! jag vet! en vampyr som vampyr jägare! 0w0 de måste vara en väldigt smart jägare ju eftersom han vet hur en vampyr tänker 8'D


Ohh vampyrfreak! Me too, me too XD
Men du kan använda pentagramet när du är 'vampyrig'.. den är ju snygg, en sån har ju Alucard.. ehh nästan.. inte *host*



Wiiii!! 8D starta klubb!! X'D
tänkte på det med men måste endå vänta en månad så jag har lång tid att tänka över sakenX'3
 

Terishi


SailorChibiChibiChan

PostPosted: Tue Oct 16, 2007 1:36 pm
jag gilla vampirehunter grejerna... biggrin korset och pentagramet va juh skitcoola... biggrin domokun  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum