|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:38 am
Fick bara en fundering i huvudet jag var tvungen att ta reda på X3 om du var tvungen att välja.. :3
vilken sida skulle du stå på? (finns inget sånt ientligen .. men ni fattar ><') demon eller ängel? och varför då? .O.
håller på med en manga om demoner och änglar så detta blir jätte använbar fakta för migX'3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:45 am
Ja skulle välja god/ängel har inte direkt någon anledning, förmodligen bara för jag sälv är snäll >.<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:48 am
Jag skulle direkt välja demon, för min 'själ' passar in i det och för att jag är väldigt hatisk till naturen.
Det är inte för intet som folk kallar mig vampyren eller dödsängeln XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 11:55 am
Taihen da Ja skulle välja god/ängel har inte direkt någon anledning, förmodligen bara för jag sälv är snäll >.< ja det är en bra anledning på ett sätt X3 *nood*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 12:00 pm
hittar inte "quote" knappen till Cassandra G Varcolaci O__O'
till naturen? XD
Omg! OwO hug mee my vampire friend! X'D *hug*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 12:52 pm
Jag skulle nog ha varit en ängel ifrån början, men skulle långsamt ha "halkat ner" pga av lathet och annat, och blivit en demon ;D ((Som Crowley i Goda Omen ftw! xd ))
Nej, jag var inte seriös.. =_= Jag vet faktist inte.. Men jag gillar demoner mer razz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 1:06 pm
Drobvirks Jag skulle nog ha varit en ängel ifrån början, men skulle långsamt ha "halkat ner" pga av lathet och annat, och blivit en demon ;D ((Som Crowley i Goda Omen ftw! xd )) Nej, jag var inte seriös.. =_= Jag vet faktist inte.. Men jag gillar demoner mer razz Crowley äger!! heart OWO
men inge blodigt allvarlig frågaXD skulle alldrig döda någon i värkligheten .. men i fantasin!! 8D *mordisk*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 1:30 pm
hmm... jag skulle nog bli nån form av twisted angel tror jag... biggrin men de lutar nog mest till demon... twisted
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 1:49 pm
danbanan hmm... jag skulle nog bli nån form av twisted angel tror jag... biggrin men de lutar nog mest till demon... twisted älska sånna karaktärer! X'D heart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 1:52 pm
Miko TokiTokiy danbanan hmm... jag skulle nog bli nån form av twisted angel tror jag... biggrin men de lutar nog mest till demon... twisted älska sånna karaktärer! X'D heart hehe... mee to... biggrin 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:07 pm
Generellt är jag nog ganska god :3 men å andra sidan så hade jag kunnat göra det jag ville utan konsekvenser hade jag nog ansetts ganska ond razz plus att jag är mer för demoner :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:10 pm
Ne, jag skulle hålla mig till de goda. Eller beror väll lite på hur "onda" dom onda är.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:15 pm
LostWithin Generellt är jag nog ganska god :3 men å andra sidan så hade jag kunnat göra det jag ville utan konsekvenser hade jag nog ansetts ganska ond razz plus att jag är mer för demoner :3 kan ju vara en god men "gör vad den vill" demon XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:18 pm
snelhest Ne, jag skulle hålla mig till de goda. Eller beror väll lite på hur "onda" dom onda är. ehm.. nått i stil med sno godis ifrån småbarn - döda oskyldiga XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 2:26 pm
LostWithin Generellt är jag nog ganska god :3 men å andra sidan så hade jag kunnat göra det jag ville utan konsekvenser hade jag nog ansetts ganska ond razz plus att jag är mer för demoner :3 sån e jag me 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|