|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 5:22 pm
hejsan .. öhm jo jag vill veta hur man gör denna frisyren i hårlängden till axlarna utan att klippa mig .3. maybe omöjligt but i want to!
:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 6:10 pm
ehh..? .__.
lite svårt om du har hår till axlarna och vill se ut så. bara använd gele i olika bitar av håret, mäst i topparna och spraya. men.. blir ju bättre ju kortare man har.. lättare att forma .o.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 5:59 am
Miko TokiTokiy ehh..? .__. lite svårt om du har hår till axlarna och vill se ut så. bara använd gele i olika bitar av håret, mäst i topparna och spraya. men.. blir ju bättre ju kortare man har.. lättare att forma .o. oh! Tack :3 jag vet ! jättesvårt .__.' men jag ska nog sätta upp de flesta :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 7:57 am
((OMG, it's Nakatsu X3333333 *cough* anyway~))
Tror också att det är lättare om du klipper dig ^^; den är ju i olika längder, så har du axellångt blire nog svårt~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 8:08 am
Keyhala ((OMG, it's Nakatsu X3333333 *cough* anyway~))
Tror också att det är lättare om du klipper dig ^^; den är ju i olika längder, så har du axellångt blire nog svårt~ jag tyckte väl att han verka bekant sweatdrop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 8:22 am
irori Keyhala ((OMG, it's Nakatsu X3333333 *cough* anyway~))
Tror också att det är lättare om du klipper dig ^^; den är ju i olika längder, så har du axellångt blire nog svårt~ jag tyckte väl att han verka bekant sweatdrop Nakatsu = Love heart X3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 9:07 am
Keyhala irori Keyhala ((OMG, it's Nakatsu X3333333 *cough* anyway~))
Tror också att det är lättare om du klipper dig ^^; den är ju i olika längder, så har du axellångt blire nog svårt~ jag tyckte väl att han verka bekant sweatdrop Nakatsu = Love heart X3 hehe xD umeda e min favorit <3 men alla i den serien e så j-vla sköna blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 9:32 am
a**å..jag tror att du måste klippa dej du sweatdrop 3nodding men prova med spray o sånt först..det kaaanske hjälper
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 7:55 am
jag tycker du ska klippa dig, det växer ju ut. men du alltid testa om det går utan att klippa först. whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:26 am
Det är ju typ Umjas frisyr och Umjas hårfärg! .__. heehee~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:52 am
Åme klipp dej! det växer ju ut ..o det är alltid kul o testa något nytt! whee 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 9:15 am
Keyhala irori Keyhala ((OMG, it's Nakatsu X3333333 *cough* anyway~))
Tror också att det är lättare om du klipper dig ^^; den är ju i olika längder, så har du axellångt blire nog svårt~ jag tyckte väl att han verka bekant sweatdrop Nakatsu = Love heart X3nakatsu!! heart Sano 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|