Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Uppcon?

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

.
  o:
View Results

cherrysmudge

PostPosted: Fri Jan 04, 2008 2:45 pm
jag vet inte hur det skall räknas som detta året ..
:08 eller :09 ?, men hur som helst.
jag har fått reda av min kompis att det kommer va Uppcon
i jönköping D'': men jag letar i google och kollar om info.
något som vet something?
 
PostPosted: Fri Jan 04, 2008 3:31 pm
Det skulle ju vara skumt eftersom Uppcon står för just "Uppsala Konvent" och är dessutom arrangerat av Uppsalakai som är en grupp människor som arbetar med evenemang relaterade till japansk kultur, i Uppsala, för Uppsala. Dvs, inte Jönköping.
gonk  

Psyanoid


SailorChibiChibiChan

PostPosted: Fri Jan 04, 2008 4:31 pm
Psyanoid
Det skulle ju vara skumt eftersom Uppcon står för just "Uppsala Konvent" och är dessutom arrangerat av Uppsalakai som är en grupp människor som arbetar med evenemang relaterade till japansk kultur, i Uppsala, för Uppsala. Dvs, inte Jönköping.
gonk


smart  
PostPosted: Fri Jan 04, 2008 4:48 pm
danbanan
Psyanoid
Det skulle ju vara skumt eftersom Uppcon står för just "Uppsala Konvent" och är dessutom arrangerat av Uppsalakai som är en grupp människor som arbetar med evenemang relaterade till japansk kultur, i Uppsala, för Uppsala. Dvs, inte Jönköping.
gonk


smart



Självfallet.
 

Psyanoid


SailorChibiChibiChan

PostPosted: Fri Jan 04, 2008 4:50 pm
Psyanoid
danbanan
Psyanoid
Det skulle ju vara skumt eftersom Uppcon står för just "Uppsala Konvent" och är dessutom arrangerat av Uppsalakai som är en grupp människor som arbetar med evenemang relaterade till japansk kultur, i Uppsala, för Uppsala. Dvs, inte Jönköping.
gonk


smart



Självfallet.


om det ändå vore så väl...  
PostPosted: Fri Jan 04, 2008 5:04 pm
Psyanoid
Det skulle ju vara skumt eftersom Uppcon står för just "Uppsala Konvent" och är dessutom arrangerat av Uppsalakai som är en grupp människor som arbetar med evenemang relaterade till japansk kultur, i Uppsala, för Uppsala. Dvs, inte Jönköping.
gonk

men min kompis jobbar som personal i uppcom.. men då är det ju rly wierd. eftersom hon sa iaf att man skulle kunna cosplaya i jönköping i uppcon :B det är kanske nåt helt annat @__@
 

cherrysmudge


Psyanoid

PostPosted: Fri Jan 04, 2008 5:10 pm
[ M.I.A ]
Psyanoid
Det skulle ju vara skumt eftersom Uppcon står för just "Uppsala Konvent" och är dessutom arrangerat av Uppsalakai som är en grupp människor som arbetar med evenemang relaterade till japansk kultur, i Uppsala, för Uppsala. Dvs, inte Jönköping.
gonk

men min kompis jobbar som personal i uppcom.. men då är det ju rly wierd. eftersom hon sa iaf att man skulle kunna cosplaya i jönköping i uppcon :B det är kanske nåt helt annat @__@



Möjligtvis.
 
PostPosted: Tue Jan 08, 2008 1:37 am
jag kan omöjligt tror att tde skulle vara i jönköping O__o
de hålelr väl på att fixa nya lokaler i uppsala eftersom Atrium ska bli en galleria?

Förresten Danbanan ska du med uppcon den här gången då?  

May Li


Umja

PostPosted: Tue Jan 08, 2008 10:55 am
: O Uppcon : D Jag har ingen aning var det är.. >< Men jag håller med er andra.. det borde ju vara i Uppsala.  
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 1:08 pm
Umja
: O Uppcon : D Jag har ingen aning var det är.. >< Men jag håller med er andra.. det borde ju vara i Uppsala.


\O_O/ Sveriges största anime och manga konvent!  

May Li


Umja

PostPosted: Thu Jan 10, 2008 5:25 am
May Li
Umja
: O Uppcon : D Jag har ingen aning var det är.. >< Men jag håller med er andra.. det borde ju vara i Uppsala.


O_O/ Sveriges största anime och manga konvent!

Ojdå, jag menade inte att jag inte visste vad uppcon är, jag vet inte vad det kommer vara nånstans nästa gång bara biggrin Jag var där förra gången..  
PostPosted: Sun Jan 13, 2008 8:12 am
Jag skiter i var det är, jag kommer iaf 8D  

Sonozaki-Chan

Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum