LostWithin can´t bump |
DAAAAAH! |
|
42% |
[ 8 ] |
But she can dance! |
|
57% |
[ 11 ] |
|
Total Votes : 19 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 2:16 pm
Vilka (om några alls) fightingspel finns det till Wii?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 9:48 pm
wii sports, dragon ball xD typ de ända jag vet för tillfället d:
VILL HA SUPER SMASH BROS BRAWL! scream xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 3:56 am
Svea Viking wii sports, dragon ball xD typ de ända jag vet för tillfället d:
VILL HA SUPER SMASH BROS BRAWL! scream xp Haha ok : P Vad är de brawl för nått?
Andledning till att jag frågar är att min bror snart ska köpa ett och jag och kompis diskuterade hur coolt det hade varit med Mortal Kombat elr Tekken till wii xd Det spelen som den nya questen gäller ser ju lite kul ut oxå :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 4:04 am
Förmodligen kommer Smash Bros bli det ända bra spelet till Wii, någonsin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 4:08 am
DrCarl Förmodligen kommer Smash Bros bli det ända bra spelet till Wii, någonsin DAAAAAAAAAH! scream
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:10 am
LostWithin DrCarl Förmodligen kommer Smash Bros bli det ända bra spelet till Wii, någonsin DAAAAAAAAAH! scream om du har motargument så kom gärna med dom wink DAAAAAAAAAH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:36 am
DrCarl LostWithin DrCarl Förmodligen kommer Smash Bros bli det ända bra spelet till Wii, någonsin DAAAAAAAAAH! scream om du har motargument så kom gärna med dom wink DAAAAAAAAAH Det va mitt motargument stressed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:56 am
LostWithin DrCarl LostWithin DrCarl Förmodligen kommer Smash Bros bli det ända bra spelet till Wii, någonsin DAAAAAAAAAH! scream om du har motargument så kom gärna med dom wink DAAAAAAAAAH Det va mitt motargument stressed ah..dom ä söta xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 7:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 9:43 am
LostWithin DrCarl LostWithin DrCarl Förmodligen kommer Smash Bros bli det ända bra spelet till Wii, någonsin DAAAAAAAAAH! scream om du har motargument så kom gärna med dom wink DAAAAAAAAAH Det va mitt motargument stressed Jaha där ser man, det bevisar ju bara mer att Wii inte har något försvar till spel, eller design för den delen heller. Jag ser bara handkontrollen som ett hinder mer och mer, spelutvecklarna lika så. Nintendos bästa konsol är forfarande N64, om dom fortsätter i samma still som med Wii d.v.s.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 11:27 am
DrCarl LostWithin DrCarl LostWithin DrCarl Förmodligen kommer Smash Bros bli det ända bra spelet till Wii, någonsin DAAAAAAAAAH! scream om du har motargument så kom gärna med dom wink DAAAAAAAAAH Det va mitt motargument stressed Jaha där ser man, det bevisar ju bara mer att Wii inte har något försvar till spel, eller design för den delen heller. Jag ser bara handkontrollen som ett hinder mer och mer, spelutvecklarna lika så. Nintendos bästa konsol är forfarande N64, om dom fortsätter i samma still som med Wii d.v.s. Partypooper stare
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 11:48 am
Mortal Kombat ska finnas iirc. Har inte provat det dock.
Carl> s**t vilken BS. Det finns mindre design bakom PS3 & 360 än vad det finns bakom Wii's utformning + att Wiis kontroll är snarare en möjlighet för spelutvecklarna då Wii stödjer både vanlig gamepad och Wiimote.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 12:28 pm
Wii Suger confused inga många spel alls och inte kul heller. PS2 däremot äger <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 2:25 pm
Jag skiter i om Wii suger! Det var inte det jag ville veta
>.<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 1:31 am
LostWithin Jag skiter i om Wii suger! Det var inte det jag ville veta >.< men lol det är ett spam forum!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|