|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 5:29 am
Jag har tänkt o logga in min avi i arena nån gång, men jag vill ladda upp en bild (a**å göra en cosplay eller nåt~). Jag vet att bilder ska vara i keywords, eller in en comment som man lägger till sen, men jag vet inte hur man ska göra koden, img funkade inte för mej förra gången. Är det någon som vet hur man gör? eller var kan få reda på det? gonk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 6:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 15, 2008 7:27 am
Tenglina Jag trodde det var med aa jag har postat in min fråga där o har inte fått nåt svar än xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 8:09 am
man ska använda en img fil o: i alla fall vad jag vet, du kanske har tagit fel? ^^' ska du ha filen kan du ladda upp bilden på www.photobucket.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 10:20 pm
Svea Viking man ska använda en img fil o: i alla fall vad jag vet, du kanske har tagit fel? ^^' ska du ha filen kan du ladda upp bilden på www.photobucket.com menar du? xD nää, det gick inte, o det var ingen som sa att man skulle göra så, alla använder den andra konstiga koden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 12:25 am
Kaito-Tena Svea Viking man ska använda en img fil o: i alla fall vad jag vet, du kanske har tagit fel? ^^' ska du ha filen kan du ladda upp bilden på www.photobucket.com menar du? xD nää, det gick inte, o det var ingen som sa att man skulle göra så, alla använder den andra konstiga koden img funkar för mig i alla fall xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 12:35 am
Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking man ska använda en img fil o: i alla fall vad jag vet, du kanske har tagit fel? ^^' ska du ha filen kan du ladda upp bilden på www.photobucket.com menar du? xD nää, det gick inte, o det var ingen som sa att man skulle göra så, alla använder den andra konstiga koden img funkar för mig i alla fall xD a**å i arenas inte forums o andra ställen xD i arenas ska man ha en såndär speciell kod, o det är jobbigt att det inte är samma koder överallt x'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 1:00 am
men när jag var i arena hade jag en img bild o.O?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 1:14 am
Svea Viking men när jag var i arena hade jag en img bild o.O? ö_ö!?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 18, 2008 2:46 pm
tror jag i alla fall o.o
vet ingen annan kod själv så hur skulle jag annars fått in min bild! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 10:45 am
Svea Viking tror jag i alla fall o.o
vet ingen annan kod själv så hur skulle jag annars fått in min bild! xD hehe..allt ska va så komplicerat D':<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|