Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Jag vet inte.. vet du?

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ROFLMAO!
  Ftw?
View Results

LostWithin

PostPosted: Sat May 17, 2008 6:22 pm
Jo, jag tittar på rätt mycke skit på youtube nu för tiden och jag har funderat.. Jag hade gärna viljat göra "repsonse videos" till en del men jag kan inte klippa :S Jag har försökt mej på windows movie maker elr vad det heter och nått annat skumt program men det känns som att jag tappat hjärnan.
Någon som vet ett enkelt progam elr en bra tutorial?  
PostPosted: Sun May 18, 2008 2:33 am
Hm. jag hade tänkt klippa filmer i sommar så jag vet inte riktigt nå om programen men ja hade tänk använa "Vegas" min kompis säger att det fungerar bra biggrin Annars har ja hört om "Pro Elements" men det vet jag absolut ingenting om så de kan ju suga totalt XD  

Taihen da


LostWithin

PostPosted: Sun May 18, 2008 7:06 am
Taihen da
Hm. jag hade tänkt klippa filmer i sommar så jag vet inte riktigt nå om programen men ja hade tänk använa "Vegas" min kompis säger att det fungerar bra biggrin Annars har ja hört om "Pro Elements" men det vet jag absolut ingenting om så de kan ju suga totalt XD

Okej smile Ska kolla upp det.  
PostPosted: Tue May 20, 2008 2:00 pm
Gör så, om du fattar vegas eller får i gång det mm kan du ju säga om det var bra ^^  

Taihen da


DaDavidov The Terrible!

Versatile Prophet

3,900 Points
  • Beta Contributor 0
  • Beta Voter 0
  • Beta Citizen 0
PostPosted: Fri May 23, 2008 7:15 am
om det inte funkar kan du använda nått skit som hette "Magix Movie Edit Pro", ganska lätt att använda och jag (och alla jag känner som använder det) tycker det är lätt.

behövs ingen tutorial. wink  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum