Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Jag blir helt snurrig

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Nya saker
  Wiee *bada*
  Örk, bort!
  *Die*
View Results

fixfax

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 2:17 am
Nuförtiden ser jag en massa grejer på Gaia som jag inte hade en aning om.
Jag tycker Gaia kommer med nya grejer för fort, hinner inte smälta de nya förens det kommer ännu fler rolleyes

Spoons:

Har ni nånsin sett ett item ni absolut inte visste fanns?
Tycker ni det går för snabbt?
 
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 7:38 am
de händer ofta, men inget jag kan riktigt komma på nu xD
men jo, de går fort :b
 

Svea Viking
Crew


Tenglina
Captain

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 8:30 am
jodå, ibland ser jag grejer jag inte sett förut - och det ganska ofta ja. Jag blir så störd att det är så mycket reklam nu för tiden! Alla filmer som ska komma på bio, skittles, naruto-spel... Speciellt de man ska kolla på en trailer sen får man en skitsak för det.  
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 10:11 am
Oja, det händer mig ofta. Jag säger som Tenglina. Alla nya saker man får via trailers är bara några av de saker jag ite hinner med..  

Refleex


Big Applecake

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 10:24 am
Jag hänger inte med alls...
Det är alltid en massa nya items som jag inte känner till.
Jag bryr mig inte så mkt längre, jag har så det räcker :B
 
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 10:45 am
Tenglina
jodå, ibland ser jag grejer jag inte sett förut - och det ganska ofta ja. Jag blir så störd att det är så mycket reklam nu för tiden! Alla filmer som ska komma på bio, skittles, naruto-spel... Speciellt de man ska kolla på en trailer sen får man en skitsak för det.


Jo, det är vissa questsaker som jag inte tagit och sitter och undrar vad folk har för item på sig.
Evolving items ändrar form hela tiden så vissa av de har jag ingen aning om vad det har varit innan, vet inte ens att det är ett evolving

rolleyes  

fixfax


Dee-Kej

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 11:11 am
Jag tycker att jag har bra kol på vilka items som kommer då jag är inne ganska mycket här, men jag blev jäkligt överraskad när jag helt random på marketplace upptäckte "??? ring". Jag bara: "WTF?! eek " Det visade sig (efter mycket letande på forumet) vara ett item de gett ut på ett konvent inför deras MMO...

Personligen tycker jag att de borde lägga ner item-framkallningen ett tag. Det kommer fan nya saker varje vecka! Förut längtade man till nästa announcement: "Åh, jag undrar vad det är nu de vill! biggrin " Men nu är det mer: "Jaha. En ny film; en grej de redan fixade för 5 timmar sen; 50 jäkla evolving items har utvecklats..." Det är inte kul längre... Jag säger att vi borde ge Gaias itemdesigners lite semester... de nya sakerna är inte ens värda något i de flesta fall...  
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 4:16 am
Dee-Kej
Jag tycker att jag har bra kol på vilka items som kommer då jag är inne ganska mycket här, men jag blev jäkligt överraskad när jag helt random på marketplace upptäckte "??? ring". Jag bara: "WTF?! eek " Det visade sig (efter mycket letande på forumet) vara ett item de gett ut på ett konvent inför deras MMO...

Personligen tycker jag att de borde lägga ner item-framkallningen ett tag. Det kommer fan nya saker varje vecka! Förut längtade man till nästa announcement: "Åh, jag undrar vad det är nu de vill! biggrin " Men nu är det mer: "Jaha. En ny film; en grej de redan fixade för 5 timmar sen; 50 jäkla evolving items har utvecklats..." Det är inte kul längre... Jag säger att vi borde ge Gaias itemdesigners lite semester... de nya sakerna är inte ens värda något i de flesta fall...

instämmer helt! 3nodding  

Svea Viking
Crew


charity lol

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 5:52 am
ja, men jag bryr mig inte längre D: så jäkla jobbigt att så mycket kan 'utvecklas' under en dag D:  
PostPosted: Tue Jun 10, 2008 6:34 am
Jag bryr mig inte alls.
Jag har de items jag har. Men i och för sig är jag inte så aktiv, så meh. Jag kommer bara hit till Dalahästen för att säga oviktiga saker.
Men ja, Gaia har blivit jätte jobbigt nu... De en himla massa skit man inte förstår sig på. ]:  

Mintsoup


Lingonberry Insomniac

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 1:24 pm

Jag blir överraskad hela tiden, mest över hur otroligt fula vissa saker är. Speciellt sponsor-produkterna. Och att folk har på dig dom...

Och så har vi cash-shop. Men det är en helt annan historia...
 
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 4:09 am
Ja säger precis samma sak som Dee-kej haha 3nodding  

Taihen da


Albin_Viking

PostPosted: Thu Jun 26, 2008 3:13 pm
Jag blir skitsur på den där jävla "MTV sunset couture" shoppen som finns scream finns bara skit i den som MTV har betalat sig in för att få visa upp..o jävla skit "virtual hollywood" GRRR.. *dampar*  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum