Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Snälla hjälp...

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Varit kär någon gång?
  Ja ^^
  Nepp...
View Results

Tofs

Rainbow Hoarder

12,015 Points
  • Member 100
  • Citizen 200
  • Bookworm 100
PostPosted: Wed Jun 11, 2008 9:54 am
Jag vet inte riktigt hur jag ska skiva detta....
Jag är kär i en kille som går i min skola. Imorgon får vi sommarlov, men eftersom han är ett år äldre går han ut... Jag känner honom inte alls, eller något sånt. Men om jag inte gör något så kommer jag aldrig få se honom igen!! Jag är så deprimerad... Jag är också väääldigt blyg, så jag kan inte heller bara gå fram till honom och säga något... Jag är verkligen riktigt kär i honom! Hjälp, snälla!! gonk  
PostPosted: Wed Jun 11, 2008 10:56 am
Jaså, så du går i ängskolan du också? *min lillebror går där, han slutar då också, och jag vet att du bor i sumpan.. rolleyes slutledningsförmåga^^*

Jag skulle rekommendera att du går fram, vet inte vad annars du kan göra.. confused  

Dee-Kej


Nbasterd

PostPosted: Wed Jun 11, 2008 11:27 am
Håller med Dee-Kej.
Fast, känner du någon annan som har hans hotmail/msn skulle du ju kunna fråga den personen istället...ifall du är för blyg för att gå fram till killen du gillar alltså.
Svårt att komma på något annat du kan göra.


Glöm btw inte poll! ~
 
PostPosted: Thu Jun 12, 2008 2:22 am
Hur vet du det? O.O Vad heter din bror? *tänker vilken chans om det är din bror XD*

Nu när jag sitter här skulle jag kunna, men när det väl gäller fegar jag ur...

Blir den pollen bra? ^_^  

Tofs

Rainbow Hoarder

12,015 Points
  • Member 100
  • Citizen 200
  • Bookworm 100

Svea Viking
Crew

PostPosted: Thu Jun 12, 2008 12:53 pm
jadu de finns väll inget annat att göra än att gå fram, annars får du göra som nour sa, ta reda på hans msn :b  
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 3:42 am
Gå fram, msn tja de är bäst :b

Men du kan ju också se ifall du har en kompis som "känner" honom och så kan du ju fråga om han/hon kan berätta för killen att du gillar han, så är de bara o vänta o se ifall han är intresserad eller inte
3nodding  

Taihen da


Tofs

Rainbow Hoarder

12,015 Points
  • Member 100
  • Citizen 200
  • Bookworm 100
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 12:26 pm
Nu är det lite försent att gå fram.. Men MSNen försöker jag ta reda på. Att låta någon annan gå fram i sitt ställe låter rätt fegt, även fast jag är jääätteblyg -.-  
PostPosted: Sat Jun 14, 2008 1:12 pm
Tofs
Nu är det lite försent att gå fram.. Men MSNen försöker jag ta reda på. Att låta någon annan gå fram i sitt ställe låter rätt fegt, även fast jag är jääätteblyg -.-

a du skulle ändå inte kunna bara gå fram o säga "hej, jag är kär i dej" xD . Lär känna han först eller bli kompis med han, du säger ju att du inte känner honom alls, tänk om han är en skitstövel :/  

charity lol


Dee-Kej

PostPosted: Sun Jun 15, 2008 10:01 pm
Andreas (aka 'Adde') Kihlgren. Spelar mycket fotboll och innebandy. Ringer det en klocka?  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum