Har du sökt/Kom du in? |
Ja, jag kom in |
|
39% |
[ 11 ] |
kom inte in D< |
|
3% |
[ 1 ] |
går redan |
|
42% |
[ 12 ] |
gått ut |
|
14% |
[ 4 ] |
|
Total Votes : 28 |
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 28, 2008 8:01 am
Någon som har lust att dela med sig om var man kom in? Jag kom in på kulturama bild och form :'3 Några här som jag kommer träffa i höst?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 28, 2008 11:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 28, 2008 12:45 pm
jag gick ut IT-Gymnasiet med nätverks inriktning hoppas att du får det kul, gymnasietiden var den bästa tiden i mitt liv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 2:57 am
jag gick estetisk bild och formgivning. d va skitkul!! >w< jag saknar gymnasiet! ;_;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 6:35 am
Schillerska estet 3nodding Tänkte söka Fässberg men hade för hemska betyg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 7:26 am
Ska börja andra året på byggprogrammet i höst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 8:18 am
Börjar sista året på Industridesign på Thorildsplan efter sommarn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 29, 2008 10:17 am
Astronut Schillerska estet 3nodding Tänkte söka Fässberg men hade för hemska betyg. åh du >:00 Jag går på Fässberg (bild och form). började du på schillerska förra året? Om så, känner du kanske någon som heter Frida, eller Jessica?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 6:05 am
Dee-Kej Börjar sista året på Industridesign på Thorildsplan efter sommarn Åh! Min före detta klasskompis ska börja ettan där nu, på samma linje xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 6:06 am
irori jag gick estetisk bild och formgivning. d va skitkul!! >w< jag saknar gymnasiet! ;_; Jaså? Var då någonstans? :')
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 8:05 am
jag ska böja mitt andra år på Walthers Gymnasium, samhällsprogram med idrottsinriktning xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 8:24 am
Deoxtri Dee-Kej Börjar sista året på Industridesign på Thorildsplan efter sommarn Åh! Min före detta klasskompis ska börja ettan där nu, på samma linje xD Vad kul^^ Hoppas han/hon gillar linjen lika mycket som jag whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 11:55 am
Mintsoup Astronut Schillerska estet 3nodding Tänkte söka Fässberg men hade för hemska betyg. åh du >:00 Jag går på Fässberg (bild och form). började du på schillerska förra året? Om så, känner du kanske någon som heter Frida, eller Jessica? Åh, lyckost! Jag sökte Fässberg först men ändrade mig på preliminära då pressen blev för hög. Nah. Jag börjar i år, men jag känner däremot till en Jessica som går i samma årskurs som en kompis till mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 1:07 pm
Blood Whiskey Mintsoup Astronut Schillerska estet 3nodding Tänkte söka Fässberg men hade för hemska betyg. åh du >:00 Jag går på Fässberg (bild och form). började du på schillerska förra året? Om så, känner du kanske någon som heter Frida, eller Jessica? Åh, lyckost! Jag sökte Fässberg först men ändrade mig på preliminära då pressen blev för hög. Nah. Jag börjar i år, men jag känner däremot till en Jessica som går i samma årskurs som en kompis till mig. Ahh.. okej. :- ) Du borde börja på Fässberg wink Vi är snälla och vi bjuder på kakor! men haha.. Nä, börja på schillerska du.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 1:22 pm
Deoxtri irori jag gick estetisk bild och formgivning. d va skitkul!! >w< jag saknar gymnasiet! ;_; Jaså? Var då någonstans? :') jupp, anderstorp,skellefteå P:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|