Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Gaia zOMG - Snart får du spela! Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

När blev du medlem på gaia?
  2003
  2004
  2005
  2006
  2007
  2008
View Results

snelhest

PostPosted: Fri Oct 24, 2008 5:39 pm
Snart kommer gaias mmo att öppnas som open beta. Detta kommer att ske i steg, först kommer de som varit medlemmar i fyra år eller mer att släppas in, efter ett par dagar de som varit med tre år eller mer osv, osv.
När kommer ni att få börja spela? Själv har jag varit med i tre år, så kommer in relativt tidigt, hoppas det blir kewlt =D
 
PostPosted: Fri Oct 24, 2008 6:43 pm
whatever  

Lenorans


fixfax

PostPosted: Sat Oct 25, 2008 2:15 am

05
 
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 4:19 am
DrCarl
whatever


Vilken attityd, Carl *-*  

Ginqx


Akvedukt

PostPosted: Sat Oct 25, 2008 6:03 am
Haha ja men det känns ju lite "whatever" xd  
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 6:36 am
jag har bara varit medlem i 2år sad  

Wilibald


Tenglina
Captain

PostPosted: Sat Oct 25, 2008 6:38 am
Det ska väl bli kul men... jag har inga höga förväntningar. Det lär vara asmycket buggar så det knappt är spelbart... Men det e väl bara vänta o se!
Jag joinade 03 så jag blir bland de första ^^  
PostPosted: Sat Oct 25, 2008 11:51 am
Ginqx
DrCarl
whatever


Vilken attityd, Carl *-*


jag skulle ljuga om jag sa att jag såg fram emot zOMG, jag började när gaia var gratis (alltså för jätte länge sen) och har inte lust att ge gaia mina hårt förtjänade pengar  

Lenorans


fixfax

PostPosted: Sat Oct 25, 2008 1:25 pm
DrCarl
Ginqx
DrCarl
whatever


Vilken attityd, Carl *-*


jag skulle ljuga om jag sa att jag såg fram emot zOMG, jag började när gaia var gratis (alltså för jätte länge sen) och har inte lust att ge gaia mina hårt förtjänade pengar



Så vitt jag vet har Gaia aldrig varit gratis. Har alltid funnits MC, kanske inte precis i början då man kunde ge en slant fast sen startade de ge items till dom som donerade

Vad jag vet ska zOMG vara gratis, fast de kommer säkert pressa ut några slantar ur det med rolleyes
 
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 8:52 am
fixfax
DrCarl
Ginqx
DrCarl
whatever


Vilken attityd, Carl *-*


jag skulle ljuga om jag sa att jag såg fram emot zOMG, jag började när gaia var gratis (alltså för jätte länge sen) och har inte lust att ge gaia mina hårt förtjänade pengar



Så vitt jag vet har Gaia aldrig varit gratis. Har alltid funnits MC, kanske inte precis i början då man kunde ge en slant fast sen startade de ge items till dom som donerade

Vad jag vet ska zOMG vara gratis, fast de kommer säkert pressa ut några slantar ur det med rolleyes


jag ser framför mej cash shop items till skyhöga priser, chash shopen har förstört mycket av gaia  

Lenorans


Ginqx

PostPosted: Sun Oct 26, 2008 12:01 pm
Det kommer säkert vara sådär att man kan köpa speciella items till själva spelet i cash shopen. :3 Men vad ska de göra, egentligen? o.o Ska man ha en sån stor sida är man tvungen att ta betalt på något vis. Fast det är sant att cash shopen gör att allt inte blir lika kul. : o

Men det ändrar ju inte faktumet att själva zOMG kan vara roligt. : D *försöker vara positiv* xD
 
PostPosted: Sun Oct 26, 2008 12:03 pm
Jag blev medlem i år. x_x Eller, den här gubben blev medlem i år. >.<  

Ginqx


Mr_RPG

PostPosted: Mon Oct 27, 2008 8:28 am
'03:er cool

Är redan med i betan. Mycket bättre än vad jag hade trott.  
PostPosted: Mon Oct 27, 2008 12:06 pm

Oj, vilket fint announcement man fick om nya saker som kostar Gaia cash till zOMG
 

fixfax


Taihen da

PostPosted: Tue Oct 28, 2008 4:08 am
Började sent 04 men inte med den här gubben, så de blir nog 05 för mig :3  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum