|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 5:08 am
Tjoho! ;D
Här tänkte jag att man kunde posta lite olika humoristiska särskrivningar!
Jag har tre stycken i huvudet just nu, så jag skriver ner dom direkt:
En Svart Hårig Sjuk Sköterska (en svarthårig sjuksköterska). Fryst Kyckling Lever (fryst kycklinglever). Herr Morgon Rockar (herrmorgonrockar).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 9:57 am
Oh, kom på en till!
Prins Korv (prinskorv).
blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 3:06 am
Åhh nej, inte särskrivningar xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 3:44 am
Cassandra G Varcolaci Åhh nej, inte särskrivningar xD Vadårå? xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 17, 2009 2:48 pm
Min svenskalärare brukade särskriva en del, en lärare ska inte göra det!
.... Jag fick alltid rätta honom för dom andra såg ingen skillnad *skakar på huvudet åt minnena*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 1:06 am
Cassandra G Varcolaci Min svenskalärare brukade särskriva en del, en lärare ska inte göra det! .... Jag fick alltid rätta honom för dom andra såg ingen skillnad *skakar på huvudet åt minnena* Usch va jobbigt neutral När jag gick i... tvåan (tror jag) skrev min matte-lärare att 2+2=2. Jag tror hon var väldigt trött den dagen....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 8:41 am
Cassandra G Varcolaci Min svenskalärare brukade särskriva en del, en lärare ska inte göra det! .... Jag fick alltid rätta honom för dom andra såg ingen skillnad *skakar på huvudet åt minnena* LOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 18, 2009 9:27 am
Tenglina Cassandra G Varcolaci Min svenskalärare brukade särskriva en del, en lärare ska inte göra det! .... Jag fick alltid rätta honom för dom andra såg ingen skillnad *skakar på huvudet åt minnena* LOL Precis. xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 20, 2009 10:02 am
Nuuhh det är inte kul för den som måste rätta >_> Okej, det var kul först, men inte senare.. Heh mata fågel, mata fågel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 21, 2009 7:26 am
Cassandra G Varcolaci Nuuhh det är inte kul för den som måste rätta >_> Okej, det var kul först, men inte senare.. Heh mata fågel, mata fågel! Jag matade den... Men jag skulle inte kalla det för en fågel xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|